Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 557 | 290 |
h-indeks | 11 | 8 |
i10-indeks | 11 | 7 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko3 artykuły
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Paul WoutersCentre for Science and Technology Studies, Leiden UniversityZweryfikowany adres z cwts.leidenuniv.nl
- A SmidtsProfessor of Marketing Research, RSM Erasmus UniversityZweryfikowany adres z rsm.nl
- John A ClitheroAssistant Professor of Marketing, University of OregonZweryfikowany adres z uoregon.edu
- Scott HuettelDuke UniversityZweryfikowany adres z duke.edu
- Elisabeth HildtIllinois Institute of Technology & L3S Research CenterZweryfikowany adres z iit.edu
- Iman van LelyveldDe Nederlandsche Bank, Vrije Universiteit AmsterdamZweryfikowany adres z dnb.nl
- Richard HeuverDe Nederlandsche BankZweryfikowany adres z dnb.nl
- Ronald HeijmansZweryfikowany adres z pm.me
- Stephanie SteinmetzAssociate Professor of Sociology, University of LausanneZweryfikowany adres z unil.ch
- Hubert Buch-HansenRoskilde UniversityZweryfikowany adres z ruc.dk
- Jean Savinienemlyon business schoolZweryfikowany adres z em-lyon.com
- André PanissonPrincipal Researcher, CENTAIZweryfikowany adres z centai.eu
- Marta SeveroUniversité Paris NanterreZweryfikowany adres z u-paris10.fr
Obserwuj
Clement Levallois
Associate Professor, emlyon business school
Zweryfikowany adres z em-lyon.com - Strona główna