Obserwuj
Marlena A. Bednarska
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Regionalne aspekty rozwoju turystyki
G Gołembski, H Mruk, L Wojtasiewocz, J Parysek, A Niezgoda, ...
Wydawnictwo Naukowe PWN, 1999
1631999
Przedsiębiorstwo turystyczne
A Rapacz, P Gryszel, DE Jaremen, I Michalska-Dudek, M Bednarska
Difin, 2007
121*2007
Przedsiębiorstwo turystyczne. Ujęcie statyczne i dynamiczne
M Bednarska, G Gołembski, E Markiewicz, M Olszewski
PWE, 2007
114*2007
Metody stymulowania rozwoju turystyki w ujęciu przestrzennym
G Gołembski, A Niezgoda, M Bednarska, P Zmyślony, ...
Wydawnictwo AE w Poznaniu, 2002
912002
Variations in job satisfaction in service industries: Comparative international analysis
MA Bednarska, M Szczyt
Foresight 17 (6), 599-615, 2015
472015
Quality of work life in tourism – implications for competitive advantage of the tourism industry
MA Bednarska
Journal of Travel and Tourism Research, 1-17, 2013
422013
Complementary person-environment fit as a predictor of job pursuit intentions in the service industry
MA Bednarska
Contemporary Economics 10 (1), 27-38, 2016
322016
Does the effect of person-environment fit on work attitudes vary with generations? Insights from the tourism industry
MA Bednarska
International Journal of Management and Economics 53 (1), 65-83, 2017
262017
Organisational determinants of employer image: A case of the tourism industry in Poland
MA Bednarska, M Olszewski
Anuario Turismo y Sociedad 14, 17-31, 2013
172013
Students' attitudes towards career in the tourism industry – implications for tacit knowledge management
MA Bednarska, M Olszewski
Journal of Entrepreneurship, Management and Innovation 9 (1), 119-134, 2013
172013
Cechy rynku pracy w turystyce jako bariery rozwoju gospodarki turystycznej
M Bednarska
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu 225, 47-60, 2012
152012
Atrakcyjność pracy w turystyce jako determinanta potencjału konkurencyjnego przedsiębiorstw turystycznych
M Bednarska, M Olszewski
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu 157, 30-40, 2011
142011
Kariera zawodowa w hotelarstwie w opinii studentów – implikacje dla współpracy praktyki gospodarczej z systemem edukacji
M Bednarska
Studia Oeconomica Posnaniensia 2 (1(262)), 152-167, 2014
122014
Satysfakcja z pracy i jej wpływ na lojalność wobec pracodawcy. Studium sektora HoReCa
M Bednarska
Organizacja i Kierowanie, 97-114, 2016
112016
Postrzeganie przedsiębiorstwa turystycznego jako pracodawcy w świetle badań empirycznych
M Bednarska, M Olszewski
Nauka i dydaktyka w turystyce i rekreacji, 277-286, 2010
112010
Linking quality of work life to employee lifetime value in service industries – towards a research agenda
MA Bednarska
Service Management 14 (3), 31-38, 2014
92014
The quality of work life in competitive potential development in the tourism industry: A conceptual model and research propositions
MA Bednarska, M Olszewski, D Szutowski
Poznań University of Economics Review 13 (4), 98-110, 2013
92013
Risk control methods in a hotel operation
M Bednarska
Poznań University of Economics Review 4 (1), 43-51, 2004
92004
Zmiana pokoleniowa na rynku pracy w turystyce
M Bednarska, A Grobelna
Studia Oeconomica Posnaniensia 5 (4), 104-125, 2017
82017
Zaangażowanie pracowników w procesie kształtowania satysfakcji i lojalności klientów biur podróży
M Bednarska, K Małkowska
Folia Turistica, 145-157, 2014
82014
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20