Follow
Magdalena Sobocińska
Title
Cited by
Cited by
Year
Badania marketingowe: teoria i praktyka
K Mazurek-Łopacińska, B Iwankiewicz-Rak, K Karcz, J Marak, ...
Wydawnictwo Naukowe PWN, 2005
3062005
Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury
M Sobocińska
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2008
752008
Uwarunkowania i perspektywy rozwoju orientacji rynkowej w podmiotach sfery kultury
M Sobocińska
Monografie i Opracowania Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2015
512015
Kreacja w reklamie
R Kłeczek
Wolters Kluwer Polska, 2008
222008
Rozwój badań marketingowych–w kierunku nowych podejść i kontekstów badawczych związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa
K Mazurek-Łopacińska, M Sobocińska
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu 36, 13-22, 2011
182011
Nowe spojrzenie na konsumenta jako uczestnika życia gospodarczego
K Mazurek-Łopacińska, M Sobocińska
Handel Wewnętrzny, 189-201, 2014
162014
Badania marketingowe przez Internet
M Sobocińska
Badania marketingowe. Teoria i praktyka. PWN, Warszawa, 2005
162005
The role of marketing in shaping the development of the market of organic farming products in Poland
M Sobocińska, K Mazurek-Łopacińska, S Skowron, A Graczyk, ...
Sustainability 13 (1), 130, 2020
132020
Social values in stimulating organic production involvement in farming—The case of Poland
K Kociszewski, A Graczyk, K Mazurek-Łopacinska, M Sobocińska
Sustainability 12 (15), 5945, 2020
132020
Triangulacja w badaniach marketingowych zachowań konsumentów na rynkach międzynarodowych
K Mazurek-Łopacińska, M Sobocińska
Handel Wewnętrzny 1 (2), 14-23, 2014
122014
Badania marketingowe w dobie wirtualizacji życia społecznego
M Sobocińska
Nauki o Zarzadzaniu, 24-34, 2012
122012
Purchase motives and factors shaping consumer behaviour on the ecological product market (Poland case study)
K Mazurek-Łopacińska, M Sobocińska, J Krupowicz
Sustainability 14 (22), 2022
112022
Processes of Modernization of Consumption in Poland in the Context of the Sustainable Consumption and the Functioning of the Renewable Energy Market
M Sobocińska
Energies 15 (1), 289, 2022
112022
The role of marketing in cultural institutions in the context of assumptions of sustainable development concept—A Polish case study
M Sobocińska
Sustainability 11 (11), 3188, 2019
102019
Premises and potential for the application of semiotics in marketing research
M Sobocińska
Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia 15 (1), 123-132, 2016
102016
Tożsamość, rola i mit artysty jako uwarunkowania jego wizerunku
M Sobocińska
Zarządzanie w kulturze 20 (2), 143-155, 2019
92019
Ewolucja ram konceptualnych marketingu a zmiany w obszarach, metodach i technikach badawczych
K Mazurek-Łopacińska, M Sobocińska
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 5-15, 2013
92013
Marketing wobec wyzwań wynikających ze zrównoważonego rozwoju, w: Marketing–ujęcie terytorialne
K Mazurek-Łopacińska, M Sobocińska
Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, Gdańsk, 2010
92010
Ekologizacja konsumpcji i wynikające z niej konsekwencje dla zarządzania produktem
K Mazurek-Łopacińska, M Sobocińska
Zeszyty Naukowe/Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 109-118, 2010
92010
Ecologisation of consumption as a trend in consumer behaviour–implications for future research
K Mazurek-Łopacińska, M Sobocińska
International Business and Global Economy 37, 409-420, 2018
82018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20