Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 5135 | 2093 |
h-indeks | 39 | 30 |
i10-indeks | 70 | 45 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko1 artykuł
1 artykuł
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Mari-Pauliina VainikainenTampere University / University of Helsinki, Centre for Educational AssessmentZweryfikowany adres z helsinki.fi
- Samuel GreiffFull Professor, Goethe-University Frankfurt, GermanyZweryfikowany adres z psych.uni-frankfurt.de
- Sascha WüstenbergUniversity of LuxembourgZweryfikowany adres z uni.lu
- hans van luithoogleraar diagnostiek en behandeling van kinderen met dyscalculieZweryfikowany adres z uu.nl
- Andreas DemetriouProfessor Emeritus of Psychology, University of Cyprus and University of Nicosia, and Cyprus AcademyZweryfikowany adres z ucy.ac.cy
- Benő CsapóUniversity of SzegedZweryfikowany adres z edpsy.u-szeged.hu
- GraesserProfessor of Psychology and Institute for Intelligent Systems, University of MemphisZweryfikowany adres z memphis.edu
- Markku JahnukainenProfessor, University of HelsinkiZweryfikowany adres z helsinki.fi
- Ronny SchererUniversity of OsloZweryfikowany adres z cemo.uio.no
- AnnaLee SaxenianProfessor, UC BerkeleyZweryfikowany adres z berkeley.edu
- Charles SabelProfessor of law and social scienceZweryfikowany adres z columbia.edu
- Juan Luis CastejónProfesor de Psicología Evolutiva y de la Educación. Universidad de AlicanteZweryfikowany adres z ua.es
- Robert SternbergProfessor of Psychology, Cornell UniversityZweryfikowany adres z cornell.edu
- Jessie EeNanyang Technological UniversityZweryfikowany adres z nie.edu.sg
- Bryony HoskinsUniversity of RoehamptonZweryfikowany adres z Roehampton.ac.uk
- Ruth Deakin CrickReader in EducationZweryfikowany adres z bristol.ac.uk
- Eva GyarmathyProfessor at Apor Vilmos Catholic CollegeZweryfikowany adres z ttk.mta.hu
- Lorna BourkeLiverpool Hope UniversityZweryfikowany adres z hope.ac.uk