Artur Domurat
Artur Domurat
Kozminski University, Centre for Economic Psychology and Decision Sciences
Zweryfikowany adres z kozminski.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Motivation, self-efficacy, and risk attitudes among entrepreneurs during transition to a market economy
T Tyszka, J Cieślik, A Domurat, A Macko
The Journal of Socio-Economics 40 (2), 124-131, 2011
1332011
Czy istnieje ogólna skłonność jednostki do ryzyka?
T Tyszka, A Domurat
Decyzje 2, 85-104, 2004
302004
Identyfikacja wartoÊci osobistych w badaniach psychologicznych
A Domurat
182009
Niepewność i niejasność jako uwarunkowania wybranych decyzji ekonomicznych.
A Domurat, T Zieliński
Decyzje 20, 21-47, 2013
122013
Confucian and Protestant work ethics among Polish and Korean employees and small business owners
A Domurat, A Zajenkowska
Journal of Intercultural Communication 28 (1), 2012
122012
Bayesian probability estimates are not necessary to make choices satisfying Bayes’ rule in elementary situations
A Domurat, O Kowalczuk, K Idzikowska, Z Borzymowska, ...
Frontiers in Psychology 6, 1194, 2015
102015
Przedsiębiorczość a kreatywność i innowacyjność
A Domurat
A. Strzałecki, A. Lizurej (red.), Innowacyjna przedsiębiorczość-teorie …, 2011
9*2011
Model Stylu Twórczego Zachowania a poziom innowacyjności przyszłej pracy studentów.
A Strzałecki, A Domurat
Czasopismo Psychologiczne 15 (1), 141-152, 2009
92009
Creative destruction in science
W Tierney, JH Hardy III, CR Ebersole, K Leavitt, D Viganola, EG Clemente, ...
Organizational Behavior and Human Decision Processes 161, 291-309, 2020
72020
Cognitive abilities, analytic cognitive style and overconfidence: a commentary on Duttle (2016)
M Białek, A Domurat
Bulletin of Economic Research 70 (1), E119-E125, 2018
72018
A creative destruction approach to replication: Implicit work and sex morality across cultures
W Tierney, J Hardy III, CR Ebersole, D Viganola, EG Clemente, M Gordon, ...
Journal of Experimental Social Psychology 93, 104060, 2021
42021
Dowodzenie hipotez za pomocą czynnika bayesowskiego (Bayes factor): przykłady użycia w badaniach empirycznych
A Domurat, M Białek
Decyzje 26, 2016
42016
O motywacji przedsiębiorczości i jej percepcji wśród przedsiębiorców.
A Domurat
E. Aranowska, M. Goszczyńska (red.). Człowiek wobec wyzwań i dylematów …, 2006
42006
When are people willing to buy insurance?
T Tyszka, T Zaleskiewicz, A Domurat, R Konieczny, Z Piskorz
Stability and Power, IAREP/SABE Conference Proceedings, 404-408, 2002
42002
Przywiązanie do marki a wartości indywidualne konsumentów
A Domurat
Marketing i Rynek 3, 8-15, 2000
4*2000
Complaining Decreases the Efficiency of Dialogue as a Method of Social Influence
M Białek, A Domurat
Management and Business Administration. Central Europe, 32-48, 2015
32015
Kontekstowe funkcjonowanie wartości a metody ich pomiaru
A Domurat
A. Grochowska (red.) Wokół psychologii osobowości., 133-146, 2002
32002
Entrepreneurial Activity
A Domurat, T Tyszka
Ranyard, R. (Ed.) Economic Psychology 2380, 287-303, 2017
2*2017
Zgodność sędziów kompetentnych a wyrazistość danych w procedurze kodowania danych jakościowych
A Domurat
Collegium of Economic Analysis Annals, 289-307, 2011
22011
Przedsiębiorczość a protestancka etyka pracy.
A Domurat, D Szczepańska, K Żurek
Goszczyńska, M., Górnik-Durose, M. (red.). Psychologiczne uwarunkowania …, 2010
2*2010
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20