Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 1701 | 1244 |
h-indeks | 19 | 18 |
i10-indeks | 30 | 26 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko9 artykułów
2 artykuły
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Joshua GlazerProfessor of Education Policy, George Washington UniversityZweryfikowany adres z email.gwu.edu
- James Spillaneprofessor of human development and social policy Zweryfikowany adres z northwestern.edu
- Maxwell M YurkofskyRadford University School of Teacher Education and LeadershipZweryfikowany adres z radford.edu
- Naomi L BlaushildAmerican Institutes for ResearchZweryfikowany adres z air.org
- Sarah Winchell LenhoffWayne State UniversityZweryfikowany adres z wayne.edu
- William R PenuelDistinguished Professor of Learning Sciences and Human Development, Institute of Cognitive ScienceZweryfikowany adres z colorado.edu
- Christine M. NeumerskiUniversity of MarylandZweryfikowany adres z umd.edu
- Jennifer Lin RussellVanderbilt UniversityZweryfikowany adres z vanderbilt.edu
- Jennifer SeeligSenior Research Scientist, Education & Child Development at NORCZweryfikowany adres z norc.org
- Simona GoldinUniversity of North CarolinaZweryfikowany adres z email.unc.edu
- Daniella Hall SutherlandAssociate Professor of Educational Leadership and Policy Studies, University of VermontZweryfikowany adres z uvm.edu
- David ShererCarnegie Foundation for the Advancement of TeachingZweryfikowany adres z carnegiefoundation.org
- Emine GümüşAssociate Professor of Educational Sciences Maltepe University Faculty of EducationZweryfikowany adres z maltepe.edu.tr
- Rebecca M. QuintanaUniversity of MichiganZweryfikowany adres z umich.edu