Follow
Katarzyna Żyminkowska (Rupik)
Katarzyna Żyminkowska (Rupik)
Verified email at ath.bielsko.pl
Title
Cited by
Cited by
Year
Customer Engagement in Theory and Practice. A Marketing Management Perspective
K Żyminkowska
Springer International Publishing, 2019
312019
Hedonic and utilitarian drivers of customer engagement
K Żyminkowska
Central European Business Review 7 (4), 15-33, 2018
212018
Customer engagement behaviour in the fashion industry
K Rupik
International Conference on Marketing and Business Development 1 (1), 338-346, 2015
212015
Prosument w procesie planowania marketingowego
K Rupik
ZESZYTY NAUKOWE NR 608 PROBLEMY ZARZĄDZANIA, FINANSÓW I MARKETINGU NR 15, s …, 2010
202010
Effects of customer engagement behavior
K Żyminkowska, T Żyminkowski, R Błaszczyk
Journal of economics and management 28, 133-154, 2017
152017
Planowanie marketingowe przedsiębiorstw-ujęcie zintegrowane
K Rupik
Prace Naukowe/Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, 2013
152013
Istota i zakres relacji
K Rupik
Relacje podmiotów rynkowych w warunkach zmian, 2009
132009
Efektywność planowania marketingowego organizacji sieciowych
K Rupik
Badania Operacyjne i Decyzje, 53-69, 2008
112008
Zastosowanie koncepcji Customer Engagement w branży odzieżowej
K Rupik
Marketing i Zarządzanie, 141-154, 2015
72015
Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów
K Żyminkowska, J Wiechoczek, M Kieżel, T Żyminkowski
PWN, 2018
62018
Angażowanie (się) klientów we współtworzenie wartości–formy, uwarunkowania i efekty
K Żyminkowska, T Żyminkowski
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2016
62016
Customer Engagement jako innowacja w sferze marketingu–perspektywa zarządcza
K Żyminkowska
Studia Ekonomiczne 251, 11-27, 2015
62015
Business models of Polish clothing companies in their expansion into the CEE markets
K Rupik
Journal of Economics & Management/University of Economics in Katowice, 113-139, 2009
62009
Rozwój koncepcji marketingu terytorialnego-analiza historyczna [w:] Marketing terytorialny
K Rupik
Możliwości aplikacji. Kierunki rozwoju, red. H. Szulce, M. Florek …, 2005
6*2005
The effect of product category on customer motivation for customer engagement behaviour
K Żyminkowska, J Perek‐Białas, G Humenny
International Journal of Consumer Studies 47 (1), 299-316, 2023
52023
Angażowanie (się) klienta w zarządzaniu marketingowym podmiotów międzynarodowej branży modowej
K Żyminkowska
Marketing i Rynek, 450-460, 2017
32017
Analytical and Behavioural Elements of Marketing Planning Model – Empirical Evidence from Polish Firms
K Rupik, T Żyminkowski
International Journal of Economic Practices and Theories, Vol 4, No 5 (2014 …, 2014
32014
Orientacja a wiedza przedsiębiorstwa-wybrane relacje i ich uwarunkowania
K Rupik
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004
32004
Customer Engagement Consequences for Firms
K Żyminkowska, N Samala, E Gołąb-Andrzejak
Journal of Emerging Trends in Marketing and Management 1 (1), 301-311, 2019
22019
Academic Entrepreneurship in International Context: The Visegrad Countries' Perspective
K Żyminkowska
PWN, 2019
22019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20