Obserwuj
Przemysław Łukasik
Przemysław Łukasik
Nieznane powiązanie
Brak zweryfikowanego adresu e-mail
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Marketing w handlu detalicznym produktami spożywczymi: wybrane aspekty zachowań nabywców
P Łukasik
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2008
352008
Pb nanoribbons on the Si (553) surface
M Kopciuszyński, P Dyniec, M Krawiec, P Łukasik, M Jałochowski, R Zdyb
Physical Review B 88 (15), 155431, 2013
232013
User-generated images and its impact on consumer-based brand equity and on purchase intention
B Schivinski, P Łukasik, D Dabrowski
Logistyka, 1054-1061, 2015
222015
Correlation between morphology, electron band structure, and resistivity of Pb atomic chains on the Si (5 5 3)-Au surface
M Jałochowski, T Kwapiński, P Łukasik, P Nita, M Kopciuszyński
Journal of Physics: Condensed Matter 28 (28), 284003, 2016
172016
Wpływ postrzeganego ryzyka oraz czynników wizerunkowych na zamiar zakupu marek własnych sieci handlowych
P Łukasik, B Schivinski
Marketing i Rynek 6 (czerwiec), 27-33, 2014
122014
Ordering of the si (5 5 3) surface with pb atoms
M Kopciuszyński, P Łukasik, R Zdyb, M Jałochowski
Applied surface science 305, 139-142, 2014
92014
Rozwój badań nad kapitałem marki bazującym na konsumencie – przegląd literatury
B Schivinski, P Łukasik
Marketing i Rynek 11, 74-80, 2014
92014
Rozwoj handlu detalicznego a zmiany zwyczajow zakupowych klientow [cz. I]
G Sobczyk, M Lipowski, P Łukasik, R Macik
Handel wewnętrzny 46 (4-5), 34-43, 2000
52000
Typologia aktywności online konsumenta w zakresie marki
B Schivinski, P Łukasik
Marketing i Rynek, 20-27, 2015
42015
Znaczenie płci w procesie zakupu marek własnych sieci handlowych–analiza wielogrupowa
P Łukasik, B Schivinski
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 162-173, 2014
42014
Wymiary kapitału marki jako moderatory związku pomiędzy kapitałem marki bazującym na konsumencie i skłonnością konsumenta do angażowania się w treści związane z marką w mediach …
B Schivinski, P Łukasik
Handel wewnętrzny, 80-90, 2017
32017
Dyplomacja i stosunki międzynarodowe: zarys wykładów
P Łukasik
Wydawnictwo Adam Marszałek, 2016
32016
Determinanty zakupu marek własnych sieci handlowych przez polskich konsumentów
P Łukasik, B Schivinski
Handel Wewnętrzny 5 (538), 217-225, 2015
32015
Strategie marketingowe sieci dyskontowych a postawy polskich konsumentów
P Łukasik
Handel Wewnętrzny 1 (maj-czerwiec), 267-274, 2012
32012
Lokalizacja miejsca sprzedaży w handlu i usługach
P Łukasik, R Mącik
Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym i usługowym, 60-84; 81-84, 2010
32010
Pomiar kapitału marek własnych detalistów
P Łukasik, B Shivinski
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio H–Oeconomia 49 (1), 2015
22015
Budżet Obywatelski Miasta Krakowa... jako przykład realizacja demokracji deliberatywnej
P Łukasik
Studia Politologica 325 (25), 98-118, 2020
12020
Between Digital Elections and the Information War: Post-truth, New Media and Politics in the 21st Century
P Łukasik
Historia i Polityka 41 (34), 75-92, 2020
12020
Memory as a soft power: A case of Polish-Lithuanian dialogical memory
P Łukasik
Acta Politica Polonica, 5-19, 2020
12020
Effects of Store Brand Perceived Risk on Buyers’ Behavior–Four Decades of Research Overview= Wpływ postrzeganego ryzyka związanego z markami własnymi na zachowania nabywców …
P Łukasik, B Schivinski
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio H Oeconomia 49, 117-124, 2015
12015
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20