Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 5927 | 3963 |
h-indeks | 30 | 25 |
i10-indeks | 36 | 36 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko3 artykuły
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Eva AscarzaHarvard Business SchoolZweryfikowany adres z hbs.edu
- Ronen FeldmanProfessor of Data Science, Hebrew UniversityZweryfikowany adres z huji.ac.il
- Jacob GoldenbergInterdisciplinary Center Hertzelia, Visiting Professor Columbia UniversityZweryfikowany adres z idc.ac.il
- V SrinivasanAdams Distinguished Professor of Management, EmeritusZweryfikowany adres z stanford.edu
- Rom SchriftAssociate Professor of Marketing, Kelley School of Business, Indiana UniversityZweryfikowany adres z iu.edu
- Verena SchoenmuellerEsadeZweryfikowany adres z esade.edu
- Ricardo MontoyaAssociate Professor of Marketing, Universidad Católica de Chile - School of ManagementZweryfikowany adres z uc.cl
- Jonah BergerThe Wharton SchoolZweryfikowany adres z wharton.upenn.edu
- Jochen HartmannProfessor of Digital Marketing, TUM School of Management, Technical University of MunichZweryfikowany adres z tum.de
- Olivier ToubiaGlaubinger Professor of Business, Columbia Business SchoolZweryfikowany adres z columbia.edu
- Wendy W. MoeUniversity of MarylandZweryfikowany adres z umd.edu
- Peter EbbesProfessor, HEC ParisZweryfikowany adres z hec.fr
- Michal HerzensteinAssociate professor of marketing, University of DelawareZweryfikowany adres z udel.edu
- Bruce HardieLondon Business SchoolZweryfikowany adres z london.edu
- Lyle UngarUniversity of PennsylvaniaZweryfikowany adres z cis.upenn.edu
- Asim AnsariWilliam T. Dillard Professor of Marketing, Columbia UniversityZweryfikowany adres z columbia.edu
- Jonathan Z. ZhangDr. Ajay Menon Professor in Business & Associate Professor of Marketing, Colorado State UniversityZweryfikowany adres z colostate.edu
- Sandra MatzColumbia UniversityZweryfikowany adres z gsb.columbia.edu
- Anat KeinanBoston UniversityZweryfikowany adres z bu.edu
- Yang LiAssociate Professor of Marketing, Cheung Kong Graduate School of Business, ChinaZweryfikowany adres z ckgsb.edu.cn
Obserwuj
Oded Netzer
Arthur J. Samberg Professor of Business, Columbia University
Zweryfikowany adres z gsb.columbia.edu - Strona główna