Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 760 | 609 |
h-indeks | 13 | 12 |
i10-indeks | 13 | 12 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko1 artykuł
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Aron O'CassLa Trobe UniversityZweryfikowany adres z latrobe.edu.au
- Vida SiahtiriProfessor of Service Management, La Trobe UniversityZweryfikowany adres z latrobe.edu.au
- Klaus SchoeferProfessor of Marketing, Newcastle University Business SchoolZweryfikowany adres z ncl.ac.uk
- Associate Professor Liem Viet NgoUniversity of New South WalesZweryfikowany adres z unsw.edu.au
- Stephan HennebergChair Professor of Marketing & Strategy, Head of the Marketing DepartmentZweryfikowany adres z qmul.ac.uk
- Markus BlutProfessor of Marketing, Durham UniversityZweryfikowany adres z durham.ac.uk
- Alexander LeischnigTU FreibergZweryfikowany adres z bwl.tu-freiberg.de
- Ansgar RichterFrankfurt School of Finance & ManagementZweryfikowany adres z fs.de
- Phyra SokAssociate Professor in Marketing, Monash UniversityZweryfikowany adres z monash.edu
- Fred LemkeProfessor of Marketing and SustainabilityZweryfikowany adres z vlerick.com
- Yumeng ZhangUniversity of LiverpoolZweryfikowany adres z liverpool.ac.uk
- Mohamed ZakiDeputy Director Cambridge Service AllianceZweryfikowany adres z cam.ac.uk
- Valentina PitardiSurrey Business SchoolZweryfikowany adres z surrey.ac.uk
- Sabrina ThorntonSenior Lecturer in Marketing, University of SheffieldZweryfikowany adres z sheffield.ac.uk
Obserwuj
Nima Heirati
Surrey Business School, University of Surrey
Zweryfikowany adres z surrey.ac.uk - Strona główna