Obserwuj
Agnieszka Kruszwicka
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Participating in physical classes using Eduball stimulates acquisition of mathematical knowledge and skills by primary school students
I Cichy, M Kaczmarczyk, S Wawrzyniak, A Kruszwicka, T Przybyla, ...
Frontiers in Psychology 11, 2194, 2020
292020
Everyone can implement eduball in physical education to develop cognitive and motor skills in primary school students
S Wawrzyniak, M Korbecki, I Cichy, A Kruszwicka, T Przybyla, ...
International Journal of Environmental Research and Public Health 19 (3), 1275, 2022
92022
Physical activity with Eduball stimulates graphomotor skills in primary school students
S Wawrzyniak, I Cichy, AR Matias, D Pawlik, A Kruszwicka, M Klichowski, ...
Frontiers in Psychology 12, 614138, 2021
92021
Physical education with Eduball stimulates non-native language learning in primary school students
I Cichy, A Kruszwicka, P Palus, T Przybyla, R Schliermann, S Wawrzyniak, ...
International Journal of Environmental Research and Public Health 19 (13), 8192, 2022
62022
Cyberparki jako hybrydowe przestrzenie uczenia się: rozważania na marginesie projektu COST
A Kruszwicka, M Klichowski
Kwartalnik Pedagogiczny 64, 71-83, 2019
52019
Eduball as a method of brain training for lower performing students with dyslexia: A one-year experiment in natural settings
I Cichy, A Kruszwicka, A Krysman, T Przybyla, W Rochatka, E Szala, ...
Int. J. Disabil. Hum. Dev 19, 1275, 2022
32022
Zastosowania neurofeedbacku w edukacji matematycznej: Eksperyment SpeedMath z udziałem uczniów wyższych klas szkoły podstawowej,[w:] Liczby w cyfrowym świecie
T Przybyła, M Duszczak, A Kruszwicka, W Rochatka, M Klichowski
Rozmowy o współczesnej edukacji matematycznej dziecka, 101-123, 2021
22021
No motor costs of physical education with eduball
I Cichy, A Kruszwicka, T Przybyla, W Rochatka, S Wawrzyniak, ...
International journal of environmental research and public health 19 (23), 15430, 2022
12022
Edukacyjne obiekty w cyberparkach: Analiza Pool of Examples projektu COST Action TU1306
A Kruszwicka, M Duszczak, M Klichowski
Wydawnictwo Naukowe UAM, 2020
12020
City-based learning–koncepcja uczenia się poprzez miasto. Tło teoretyczne, podstawowe założenia, przyszłe konteksty rozwoju i implementacji
A Kruszwicka, M Klichowski
Wydawnictwo Naukowe UAM, 2018
12018
Reverse effect of home-use binaural beats brain stimulation
M Klichowski, A Wicher, A Kruszwicka, R Golebiewski
Scientific Reports 13 (1), 11079, 2023
2023
Escape from labs: How to expand the territory of brain research?
A Kruszwicka, M Klichowski
Edições Universitárias Lusófonas, 2023
2023
Miniaturyzacja piłek edukacyjnych Eduball: Studium pedagogiczne z zastosowaniem technik neuronauki poznawczej
A Kruszwicka
2023
mini-Eduball: Games, including educational games, Balls for games, Educational alphabet games, Educational toys
SW Ireneusz Cichy, Andrzej Rokita, Michał Klichowski, Agnieszka Kruszwicka ...
EP Patent 015004237-0,001, 2022
2022
Metoda mini-EduBall. Wychowanie i rozwój dziecka w świetle odkryć neuronauki
M Bronikowski, I Cichy, A Kruszwicka, M Klichowski, S Wawrzyniak, ...
Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, 2022
2022
Sprawozdanie z konferencji naukowej „Brain Malformations. The final conference of Neuro-MIG COST Action”. Poznań, 9-11 marca 2021 roku (on-line)
A Kruszwicka
Studia Edukacyjne, 289-291, 2021
2021
Jak dziecko poznaje przyrodę?
A Kruszwicka, J Bałachowicz, A Klichowska
Wydawnictwo Naukowe UAM, 2020
2020
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–17