Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 6539 | 2596 |
h-indeks | 34 | 24 |
i10-indeks | 52 | 37 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko4 artykuły
1 artykuł
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Peter GabrielssonProfessor of International Marketing, University of VaasaZweryfikowany adres z uwasa.fi
- Pavlos DimitratosProfessor of International Business, ASBS, University of GlasgowZweryfikowany adres z glasgow.ac.uk
- Seppälä Tomi TSenior Fellow of Quantitative Methods, Aalto University, School of BusinessZweryfikowany adres z aalto.fi
- Minna RollinsAssociate Professor of Marketing, UWGZweryfikowany adres z westga.edu
- Zucchella Antonellaprofessor of marketing, University of PaviaZweryfikowany adres z unipv.it
- Carl Arthur SolbergProfessor, BI Norwegian Business SchoolZweryfikowany adres z bi.no
- Tommi LaukkanenVice Dean, Professor of Marketing, University of Eastern FinlandZweryfikowany adres z uef.fi
- Pia AreniusProfessor (Entrepreneurship)Zweryfikowany adres z em-lyon.com
- antti ainamoAdj.prof, Aalto U. / Assoc.prof (0.25) U. of TartuZweryfikowany adres z aalto.fi
- Jukka PartanenAssociate Professor, Department of Management, University of Vaasa,Zweryfikowany adres z uva.fi
- Benoit MontreuilProfessor, School of Industrial and Systems Engineering, Georgia Institute of Technology, AtlantaZweryfikowany adres z isye.gatech.edu
Obserwuj
Mika Gabrielsson
Hanken School of Economics; University of Eastern Finland
Zweryfikowany adres z hanken.fi