Dariusz Dabrowski
Dariusz Dabrowski
Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii
Zweryfikowany adres z zie.pg.gda.pl
TytułCytowane przezRok
The effect of social media communication on consumer perceptions of brands
B Schivinski, D Dabrowski
Journal of Marketing Communications 22 (2), 189-214, 2016
4592016
The effect of social media communication on consumer perceptions of brands
B Schivinski, D Dabrowski
Journal of Marketing Communications 22 (2), 189-214, 2016
4592016
The impact of brand communication on brand equity through Facebook
B Schivinski, D Dabrowski
Journal of Research in Interactive Marketing 9 (1), 31-53, 2015
1792015
Measuring consumers' engagement with brand-related social-media content: Development and validation of a scale that identifies levels of social-media engagement with brands
B Schivinski, G Christodoulides, D Dabrowski
Journal of Advertising Research 56 (1), 64-80, 2016
1582016
The impact of brand communication on brand equity dimensions and brand purchase intention through Facebook
B Schivinski, D Dąbrowski
GUT FME Working Paper Series A. Gdansk (Poland): Gdansk University of …, 2013
642013
The impact of brand communication on brand equity dimensions and brand purchase intention through Facebook
B Schivinski, D Dąbrowski
GUT FME Working Paper Series A. Gdansk (Poland): Gdansk University of …, 2013
642013
The consumer-based brand equity inventory: scale construct and validation
B Schivinski, D Dabrowski
GUT FME Working Paper Series A, 2014
142014
Informacje rynkowe w rozwoju nowych produktów
D Dąbrowski
Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2009
142009
The Impact of Brand Communication on Brand Equity Dimensions and Brand Purchase Intention Through Facebook: Working Paper
B Schivinski, D Dabrowski
Gdansk University of Technology, 2013
112013
A scale to measure consumer’s engagement with social media brand-related content
B Schivinski, G Christodoulides, D Dabrowski
82015
Usability and relational factors in user-perceived quality of online services
B Basińska, D Dąbrowski, M Sikorski
Studia Ekonomiczne 158, 18-28, 2013
82013
User-generated images and its impact on consumer-based brand equity and on purchase intention
B Schivinski, P Łukasik, D Dabrowski
Logistyka, 1054-1061, 2015
62015
Rodzaje badań marketingowych użytecznych w rozwoju nowych produktów
D Dąbrowski
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 81-88, 2010
62010
Impact of usability website attributes on users’ trust, satisfaction and loyalty
D Dabrowski, BA Basinska, M Sikorski
Social Sciences 85 (3), 22-32, 2014
42014
New product practices and performance of German appliances companies
D Dąbrowski
Argumenta Oeconomica, 153-176, 2008
32008
Wybrane aspekty wyboru specjalności przez studentów kierunku zarządzania i marketingu
D Dąbrowski
Zeszyty Naukowe Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania i Ekonomii …, 2002
32002
Sources of Market Information, Its Quality and New Product Financial Performance
D Dabrowski
Engineering Economics 29 (1), 115-122, 2018
22018
Marketingowe kształtowanie relacji rynkowych z usługobiorcami
D Dąbrowski
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów …, 2012
22012
Źródła informacji rynkowych a cechy jakościowe informacji
D Dąbrowski
Handel Wewnętrzny 370 (5), 93-102, 2017
12017
Postrzegana użyteczność serwisu www, zaufanie i satysfakcja użytkowników a ich lojalność–model teoretyczny i wyniki badania
D Dąbrowski
Handel Wewnętrzny 371 (6), 66-75, 2017
12017
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20