Obserwuj
Magdalena Stefańska
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Komunikowanie się w marketingu: praca zbiorowa
redakcja Mruk, Henryk
Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2004
1212004
Kompendium wiedzy o marketingu
B Pilarczyk, H Mruk, E Jerzyk, A Kaniewska-Sęba, M Koczerga, P Kwiatek, ...
Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006
1012006
Rola społecznej odpowiedzialności w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw handlu detalicznego
M Stefańska
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 2014
572014
Social Media Engagement in Shaping Green Energy Business Models
M Czarnecka, G Kinelski, M Stefańska, M Grzesiak, B Budka
Energies 15 (nr 5), 1-23, 2022
412022
Komunikowanie się w biznesie, praca zbiorowa
redakcja Mruk, Henryk
Wydaw. Akademii Ekonomicznej, 2002
35*2002
Image–czynnikiem sukcesu firmy
M Biedermann, M Urbaniak
Marketing i Rynek 11, 17-19, 1998
321998
YOUNG CONSUMERS’BEHAVIOURS IN RETAIL MARKET AND THEIR IMPACT ON ACTIVITIES OF RETAIL CHAINS
K Bilińska-Reformat, M Stefańska
Business Excellence 10 (2), 123-135, 2016
31*2016
CSR a wartość przedsiębiorstwa (CSR and Corporate Value),
M Stefańska
w: Społeczna odpowiedzialność organizacji. Polityczna poprawność czy …, 2011
23*2011
Podstawy teoretyczne i ewolucja pojęcia społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
M Stefańska
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 198-211, 2013
222013
Innovative Positioning as a Marketing Tool of Retailers on the Food Market
G Śmigielska, M Stefańska
Entrepreneurial Business and Economics Review 5 (1), 77, 2017
192017
Fair Trade in CSR Strategy of Global Retailers
ed., M Stefańska, R Nestorowicz
Palgrave Macmillan, 2015
14*2015
A general overview of usage of smartphones and mobile applications by young consumers in Poland, Croatia and Serbia
B Knežević, M Stefańska, D Stojković
Challenges for international business in Central and Eastern Europe …, 2017
112017
The Dynamics of Organizational Culture in the Private, Government and Semi – Government Companies in Poland
H Woldu, M Stefańska (Biedermann)
Journal of East European Management Studies, 1999/4., s. 306-321, 1999
111999
Benefits from using mobile applications by Millennials – a gender and economic status comparative analysis
M Stefańska, T Wanat
The Proceedings of XVI International Marketing Trends Conference, 1-15, 2017
102017
Postawy konsumentów wobec wybranych środków aktywizacji sprzedaży, w: Rosa G., Smalec A.(red.), Marketing przyszłości
M Stefańska
Trendy. Strategie. Instrumenty. Współczesne wyzwania komunikacji …, 2009
10*2009
Corporate Social Responsibility and Sustainability. From values to impact
editors, K Bachnik, M Kaźmierczak, M Rojek-Nowosielska, M Stefańska, ...
Routledge, 2022
9*2022
Impulse Purchase in Virtual Environment and Price Sensitivity of Young Consumers: Results of Empirical Research
M Stefańska, G Śmigielska
Economy and Market Communication Review 10 (1), 8-26, 2020
92020
Consumers’ Perception of Corporate Social Responsibility (CSR) and Their Attitude Toward Retailers–its Significance for Creating Retailers’ Competitive Advantage
M Stefańska, T Wanat
International Journal of Arts and Science, nr 7 (2), 47-58, 2014
92014
Retail marketing strategies - evolution and the future of retail companies in Poland
M Stefańska, B Pilarczyk
http://www.marketing-trends-congress.com/archives/2010/Materiali/Paper/Fr …, 2010
9*2010
Diffusion of Knowledge about Sustainable Supply Chain
A Maryniak, M Stefańska
International Journal of Arts and Science, nr 8 (4), http://www …, 2015
82015
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20