Magdalena Stefańska
Magdalena Stefańska
Zweryfikowany adres z ue.poznan.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Rola społecznej odpowiedzialności w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw handlu detalicznego
M Stefańska
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 2014
402014
Image–czynnikiem sukcesu firmy
M Biedermann, M Urbaniak
Marketing i Rynek 11, 17-19, 1998
281998
YOUNG CONSUMERS’BEHAVIOURS IN RETAIL MARKET AND THEIR IMPACT ON ACTIVITIES OF RETAIL CHAINS
K Bilińska-Reformat, M Stefańska
Business Excellence 10 (2), 123-135, 2016
172016
CSR a wartość przedsiębiorstwa (CSR and Corporate Value),
M Stefańska
w: Społeczna odpowiedzialność organizacji. Polityczna poprawność czy …, 2011
17*2011
Podstawy teoretyczne i ewolucja pojęcia społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
M Stefańska
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 198-211, 2013
142013
Fair Trade in CSR Strategy of Global Retailers
ed., M Stefańska, R Nestorowicz
Palgrave Macmillan, 2015
11*2015
A general overview of usage of smartphones and mobile applications by young consumers in Poland, Croatia and Serbia
B Knežević, M Stefańska, D Stojković
International Entrepreneurship Review 3 (1), 211-227, 2017
102017
A general overview of usage of smartphones and mobile applications by young consumers in Poland, Croatia and Serbia
B Knežević, M Stefańska, D Stojković
Challenges for international business in Central and Eastern Europe …, 2017
102017
Retail marketing strategies - evolution and the future of retail companies in Poland
M Stefańska, B Pilarczyk
http://www.marketing-trends-congress.com/archives/2010/Materiali/Paper/Fr …, 2010
10*2010
Postawy konsumentów wobec wybranych środków aktywizacji sprzedaży, w: Rosa G., Smalec A.(red.), Marketing przyszłości
M Stefańska
Trendy. Strategie. Instrumenty. Współczesne wyzwania komunikacji …, 2009
9*2009
The Dynamics of Organizational Culture in the Private, Government and Semi – Government Companies in Poland
H Woldu, M Stefańska (Biedermann)
Journal of East European Management Studies, 1999/4., s. 306-321, 1999
91999
Innovative Positioning as a Marketing Tool of Retailers on the Food Market
G Śmigielska, M Stefańska
Entrepreneurial Business and Economics Review 5 (1), 77, 2017
82017
Społeczno-demograficzne uwarunkowania etnocentryzmu na przykładzie Polski
T Wanat, M Stefańska
Marketing i Rynek, 814-824, 2014
82014
Diffusion of Knowledge about Sustainable Supply Chain
A Maryniak, M Stefańska
International Journal of Arts and Science, nr 8 (4), http://www …, 2015
72015
Preferencje konsumentów w zakresie wyboru miejsca nabywania żywnosci ekologicznej
M Stefańska
Tendencje zachowań konsumenckich na regionalnym rynku, pod red. E. Rudawska …, 2010
72010
Young Consumer’s Behaviours on Retail Market and Their Impact on Activities of Retail Chains,“Business Excellence”
K Bilińska-Reformat, M Stefańska
October, 2016
62016
INNOVATIONS IN DEVELOPING COMPETITIVE ADVANTAGE IN FOOD RETAILING-THE CASE OF A POLISH NATIONAL CHAIN “PIOTR I PAWEŁ”
G Śmigielska, M Stefańska
TRADE PERSPECTIVES 2015. Innovations in food retailing, red. Nikola Knego …, 2015
62015
Cooperation of commercial chains with suppliers in the context of CSR concept
K Bilińska-Reformat, M Stefańska
Visnik. Logistika, 762, s. 15-20, 2013
6*2013
Wpływ CSR na postawę i preferencje nabywców wobec przedsiębiorstw handlowych i ich oferty - ujęcie teoretyczne
M Stefańska
Handel Wewnętrzny 2012, nr V-VI, s. 110-118, 2012
6*2012
Tożsamość a wizerunek w handlu detalicznym-implikacje dla skuteczności realizowanej strategii pozycjonowania
M Stefańska
Zeszyty Naukowe/Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 171-181, 2011
62011
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20