Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 344 | 317 |
h-indeks | 6 | 6 |
i10-indeks | 5 | 5 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko2 artykuły
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Alexander P. HenkelOpen University of the NetherlandsZweryfikowany adres z ou.nl
- Hannes DattaAssociate Professor of Marketing, Tilburg UniversityZweryfikowany adres z tilburguniversity.edu
- Karl AquinoUniversity of British ColumbiaZweryfikowany adres z sauder.ubc.ca
- Abhishek BorahAssistant Professor of MarketingZweryfikowany adres z insead.edu
- Anat RafaeliTechnion Professor of Organizational BehaviorZweryfikowany adres z rafaeli.net
- Americus Reed IIProfessor of MarketingZweryfikowany adres z wharton.upenn.edu
- JoAndrea HoeggProfessor of Marketing, University of British ColumbiaZweryfikowany adres z sauder.ubc.ca
- Noah CasteloUniversity of AlbertaZweryfikowany adres z ualberta.ca
- Jonne GuytAmsterdam Business School, University of AmsterdamZweryfikowany adres z uva.nl
- Gabriele PaolacciAssociate Professor, Erasmus University RotterdamZweryfikowany adres z rsm.nl
- Robert CiuchitaAssociate Professor, Hanken School of EconomicsZweryfikowany adres z hanken.fi
- Bastian JaegerTilburg UniversityZweryfikowany adres z uvt.nl
Obserwuj
Johannes Boegershausen
Assistant Professor of Marketing, Erasmus University Rotterdam
Zweryfikowany adres z rsm.nl - Strona główna