Rozpoznawanie potencjału oraz wzmocnienia i ograniczenia rozwoju zdolności dzieci w narracjach rodziców J Łukasiewicz-Wieleba | 27 | 2018 |
Zdalna edukacja kryzysowa w APS w okresie pandemii COVID-19 MW Romaniuk, J Łukasiewicz-Wieleba Warszawa, 2020 | 23 | 2020 |
Crisis Remote Education at The Maria Grzegorzewska University During Social Isolation in the Opinions of Academic Teachers JŁW Miłosz Wawrzyniec Romaniuk International Journal of Electronics and Telecommunications 66 (4), 801-806, 2020 | 17 | 2020 |
Crisis Remote Education at The Maria Grzegorzewska University During Social Isolation in the Opinions of Students JŁW Miłosz Wawrzyniec Romaniuk International Journal of Electronics and Telecommunications 66 (4), 807-812, 2020 | 17 | 2020 |
Nauczyciele akademiccy wobec kryzysowej edukacji zdalnej W Romaniuk, Miłosz, J Łukasiewicz-Wieleba, S Kohut e-mentor 5 (87), 15-26, 2020 | 15* | 2020 |
Challenges of administering university examinations remotely during the COVID-19 pandemic MW Romaniuk, J Łukasiewicz-Wieleba e-mentor 3 (90), 22-31, 2021 | 12 | 2021 |
Crisis remote education from the perspective of one-year experience of academic teachers MW Romaniuk, J Łukasiewicz-Wieleba International Journal of Electronics and Telecommunications 67 (2), 2021 | 11 | 2021 |
Hybrid education in higher education on the example of academic teachers' experiences in post-pandemic reality MW Romaniuk, J Łukasiewicz-Wieleba International Journal of Electronics and Telecommunications, 489-496-489-496, 2022 | 10 | 2022 |
Rodzicielskie sposoby rozpoznawania i rozwijania zainteresowań i zdolności J Łukasiewicz-Wieleba, A Baum Akademia Pedagogiki Specjalnej, 2013 | 10 | 2013 |
Crisis remote education from the perspective of one-year experience of students MW Romaniuk, J Łukasiewicz-Wieleba International Journal of Electronics and Telecommunications 37 (2), 221-227, 2021 | 9 | 2021 |
Hybrid education in higher education on the example of students' experiences in post-pandemic reality MW Romaniuk, J Łukasiewicz-Wieleba International Journal of Electronics and Telecommunications 68, 2022 | 8 | 2022 |
Oddziaływania rodzicielskie w rozwijaniu uzdolnień sportowych dzieci w czasie izolacji społecznej spowodowanej pandemią Covid-19 A Baum, J Łukasiewicz-Wieleba Horyzonty wychowania 20 (53), 11-24, 2021 | 6 | 2021 |
Nagrody i kary jako oddziaływania wychowawcze rodziców zdolnych dzieci J Łukasiewicz-Wieleba Problemy opiekuńczo-Wychowawcze 575 (10), 25-38, 2018 | 6 | 2018 |
Korelaty uzdolnień szachowych. Środowiskowe badania nad młodymi adeptami królewskiej gry A Baum, J Łukasiewicz-Wieleba | 6 | 2018 |
Model pracy z uczniem szczególnie uzdolnionym M Jabłonowska, J Łukasiewicz-Wieleba W: Podniesienie efektywności kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami …, 2010 | 6 | 2010 |
Remote and Stationary Examinations in the Opinion of Students MW Romaniuk, J Łukasiewicz-Wieleba International Journal of Electronics and Telecommunications 68 (1), 69-75, 2022 | 5 | 2022 |
Zdalna edukacja kryzysowa w APS w okresie pandemii COVID-19. Z perspektywy rocznych doświadczeń. MW Romaniuk, JT Łukasiewicz-Wieleba Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, 2021 | 5 | 2021 |
Raport z badań M Romaniuk, J Łukasiewicz-Wieleba Zdalna edukacja kryzy, 2020 | 5 | 2020 |
Pasja żeglarstwa jako element transferu międzypokoleniowego MW Romaniuk, J Łukasiewicz-Wieleba Kultura i Edukacja 1 (27), 180-194, 2020 | 5 | 2020 |
Kompleksowe wspieranie uczniów uzdolnionych J Łukasiewicz-Wieleba, A Baum Program WARS i SAWA, 2015 | 5 | 2015 |