Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 1886 | 1624 |
h-indeks | 19 | 18 |
i10-indeks | 23 | 23 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko1 artykuł
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Claudia E HenningerReader in Fashion Marketing Management, University of ManchesterZweryfikowany adres z manchester.ac.uk
- Bethan AlexanderUniversity of the Arts, LondonZweryfikowany adres z fashion.arts.ac.uk
- Helen McCormickZweryfikowany adres z manchester.ac.uk
- Rosy BoardmanSenior Lecturer in Fashion Business, Department of Materials, University of ManchesterZweryfikowany adres z manchester.ac.uk
- Liz BarnesManchester Metropolitan UniversityZweryfikowany adres z mmu.ac.uk
- Patsy PerryManchester Fashion Institute, Manchester Metropolitan UniversityZweryfikowany adres z mmu.ac.uk
- Anthony KentProfessor of Fashion Marketing, Nottingham Trent UniversityZweryfikowany adres z ntu.ac.uk
- Daniella RydingSenior Lecturer in Fashion Marketing at the University of ManchesterZweryfikowany adres z manchester.ac.uk
- Rachel AshmanSenior Lecturer in Marketing, University of LiverpoolZweryfikowany adres z liverpool.ac.uk
- Kathryn WaiteHeriot Watt UniversitiyZweryfikowany adres z hw.ac.uk