Pozwólmy dzieciom mówić i pisać: w kontekście badań umiejetności językowych trzecioklasistów M Żytko Centralna Komisja Egzaminacyjna, 2010 | 38 | 2010 |
Pozwólmy dzieciom mówić i pisać: w kontekście badań umiejetności językowych trzecioklasistów M Żytko Centralna Komisja Egzaminacyjna, 2010 | 38 | 2010 |
Pisanie-żywy język dziecka M Żytko Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, 2006 | 29 | 2006 |
Edukacja językowa w szkole – między dążeniem do formalizacji schematu a refleksją nad uczestnictwem w zdarzeniach komunikacyjnych M Żytko (Anty) edukacja wczesnoszkolna, 0 | 18* | |
Badanie umiejętności podstawowych uczniów trzecich klas szkoły podstawowej: Konteksty szkolnych osiągnięć uczniów M Dąbrowski, M Żytko Centralna Komisja Egzaminacyjna, 2008 | 13 | 2008 |
Badanie umiejętności podstawowych uczniów trzecich klas szkoły podstawowej: raport z badania ilościowego M Dąbrowski, M Żytko Centralna Komisja Egzaminacyjna, 2007 | 11 | 2007 |
Badanie umiejętności podstawowych uczniów trzecich klas szkoły podstawowej M Dąbrowski, M Żytko Trzecioklasista i jego nauczyciel–raport z badań ilościowych, 2008 | 10 | 2008 |
Monitorowanie osiągnięć szkolnych jako metoda doskonalenia edukacji. Zarys metody oraz przykłady zastosowań w edukacji początkowej R Dolata, B Murawska, E Putkiewicz, M Żytko Wydawnictwo Akademickie Żak, Warszawa, 1997 | 10 | 1997 |
Edukacja w ramionach standaryzacji–czy autonomia jest jeszcze możliwa? M Żytko Czas Kultury 36 (01), 29-38, 2020 | 9 | 2020 |
Wczesna edukacja–między standaryzacją a upodmiotowieniem M Żytko Problemy Wczesnej Edukacji 16 (2 (49)), 91-102, 2020 | 7 | 2020 |
Badanie umiejętności podstawowych uczniów klas trzecich szkoły podstawowej M Dąbrowski, M Żytko Raport z badań. Cz. I, Centralna Komisja Egzaminacyjna, 2007 | 7 | 2007 |
Małe dziecko w systemie opieki społecznej i edukacji M Zahorska, M Żytko Fundacja ISP, 2004 | 7 | 2004 |
Znaczenie edukacji przedszkolnej na podstawie badań i doświadczeń międzynarodowych,[w:] M. Zahorska,(red.) E Putkiewicz, M Żytko Edukacja przedszkolna w Polsce–szanse i zagrożenia, 2003 | 7 | 2003 |
Dzieci do 3 roku życia–opieka czy edukacja M Żytko Analiza z perspektywy rozwiązań europejskich, 2012 | 5 | 2012 |
Metodyczne stereotypy w edukacji elementarnej w świetle badań osiągnięć językowych i matematycznych 9-latków M Żytko W: L. Hurło i in.(red.), Paradygmaty współczesnej dydaktyki, Kraków, Oficyna …, 2009 | 5 | 2009 |
Edukacja w dialogu M Żytko Wolters Kluwer, 2021 | 4 | 2021 |
Ogólnopolskie Badanie Umiejętności Trzecioklasistów (OBUT)-pedagogiczny eksperyment z" politycznymi konsekwencjami" M Żytko Teraźniejszość–Człowiek–Edukacja 16 (4 (64), 101-116, 2013 | 4 | 2013 |
Nauczyciel kształcenia zintegrowanego 2008–wiele różnych światów M Dagiel, M Żytko Raport z badań. Warszawa: CKE, 2009 | 4 | 2009 |
Nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej i ich gotowość do zmiany M Żytko Edukacja 132 (1), 47-59, 2015 | 3 | 2015 |
Przewodnik do pakietu edukacyjnego Gramy w Piktogramy dla nauczycieli klas 1-3 szkoły podstawowej M Żytko, M Sieńczewska Wydawnictwo Bohdan Orłowski, 2013 | 3 | 2013 |