Obserwuj
Tomasz Knopik
Tomasz Knopik
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej UMCS
Zweryfikowany adres z umcs.eu
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Parental involvement in remote learning during the COVID‐19 pandemic—Dominant approaches and their diverse implications
T Knopik, A Błaszczak, R Maksymiuk, U Oszwa
European journal of education 56 (4), 623-640, 2021
542021
E-cooperative problem solving as a strategy for learning mathematics during the COVID-19 pandemic
T Knopik, U Oszwa
Education in the Knowledge Society (EKS) 22, e25176-e25176, 2021
432021
Diagnoza funkcjonalna rozwoju społeczno-emocjonalnego uczniów w wieku 9–13 lat
E Domagała-Zyśk, T Knopik, U Oszwa
Ośrodek Rozwoju Edukacji, 2017
422017
Diagnoza funkcjonalna. Planowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Działania postdiagnostyczne
T Knopik
Warszawa: ORE, 2018
222018
Znaczenie diagnozy funkcjonalnej w edukacji uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
E Domagała-Zyśk
Towarzystwo Naukowe KUL, Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, 2018
212018
Self-determination and development of emotional-social competences and the level of school achievements in 10–11-year-old Polish students
T Knopik, U Oszwa
Education 3-13 48 (8), 972-987, 2020
172020
Functional Diagnosis as a Strategy for Implementing Inclusive Education in Poland1
E DOMAGALA-ZYSK, T Knopik
Revista Brasileira de Educação Especial 26 (2), 203-220, 2020
152020
Zafascynowani światem. Efektywne wspieranie rozwoju zdolności i zainteresowań uczniów w codziennej praktyce szkolnej
T Knopik
Ośrodek Rozwoju Edukacji, 2018
142018
Czas wolny... od nudy: zrównoważony rozwój uczniów zdolnych w ramach zajęć pozalekcyjnych
T Knopik
Ośrodek Rozwoju Edukacji, 2014
122014
Predictors of the Subjective Effectiveness of Emergency Remote Teaching during the First Phase of the COVID-19 Pandemic.
T Knopik, E Domagala-Zysk
International Electronic Journal of Elementary Education 14 (4), 525-538, 2022
112022
Projektowanie uniwersalne jako perspektywa metodyczna edukacji włączającej
T Knopik, B Papuda-Dolińska, K Wiejak, G Krasowicz-Kupis
Niepełnosprawność, 53-69, 2021
102021
Diagnoza funkcjonalna
T Knopik
Działania postdiagnostyczne, 2018
102018
Zasoby odpornościowe uczniów w środkowym wieku szkolnym a ryzyko niedostosowania społecznego
U Oszwa, E Domagała-Zyśk, T Knopik
92017
Czas wolny... od nudy
T Knopik
Zrównoważony rozwój uczniów zdolnych w ramach zajęć pozalekcyjnych, Warszawa, 2014
72014
KOTWICE KARIERY
T Knopik
LECHAA CONSULTING 1, 325, 2015
62015
Twórcze umysły. Edukacja ku kreatywności
M Knopik
Wrocław: SAWG, 2014
62014
Psychologia mądrości–w trosce o integralny rozwój uczniów zdolnych
A Sękowski, T Knopik
Chowanna 2, 2014, 2014
62014
Assisting Strategies of the Parents of Students with Special Educational Needs in the Emergency Remote Learning in Poland
T Knopik, A Błaszczak, U Oszwa, R Maksymiuk
International Journal of Environmental Research and Public Health 19 (14 …, 2022
52022
Opracowanie programów studiów doktoranckich o zróżnicowanych profilach
M Dokowicz, E Dyląg, T Knopik, A Kraśniewski, E Kulczycki, K Kurowska, ...
Warszawa: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, 2017
52017
Mity a rzeczywistość. Uwagi na temat społecznego funkcjonowania osób wybitnie zdolnych
A Sękowski, T Knopik
Psychologia. Edukacja i Społeczeństwo 5, 9-21, 2008
52008
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20