E-cooperative problem solving as a strategy for learning mathematics during the COVID-19 pandemic T Knopik, U Oszwa Education in the Knowledge Society (EKS) 22, e25176-e25176, 2021 | 46 | 2021 |
Parental involvement in remote learning during the COVID‐19 pandemic—Dominant approaches and their diverse implications T Knopik, A Błaszczak, R Maksymiuk, U Oszwa European Journal of Education 56 (4), 623-640, 2021 | 45 | 2021 |
Diagnoza funkcjonalna rozwoju społeczno-emocjonalnego uczniów w wieku 9–13 lat E Domagała-Zyśk, T Knopik, U Oszwa Ośrodek Rozwoju Edukacji, 2017 | 39 | 2017 |
Diagnoza funkcjonalna. Planowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Działania postdiagnostyczne T Knopik Warszawa: ORE, 2018 | 22 | 2018 |
Znaczenie diagnozy funkcjonalnej w edukacji uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi E Domagała-Zyśk Towarzystwo Naukowe KUL, Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, 2018 | 19 | 2018 |
Self-determination and development of emotional-social competences and the level of school achievements in 10–11-year-old Polish students T Knopik, U Oszwa Education 3-13 48 (8), 972-987, 2020 | 17 | 2020 |
Functional Diagnosis as a Strategy for Implementing Inclusive Education in Poland1 E DOMAGALA-ZYSK, T Knopik Revista Brasileira de Educação Especial 26, 203-220, 2020 | 14 | 2020 |
Zafascynowani światem. Efektywne wspieranie rozwoju zdolności i zainteresowań uczniów w codziennej praktyce szkolnej T Knopik Ośrodek Rozwoju Edukacji, 2018 | 13 | 2018 |
Predictors of the Subjective Effectiveness of Emergency Remote Teaching during the First Phase of the COVID-19 Pandemic. T Knopik, E Domagala-Zysk International Electronic Journal of Elementary Education 14 (4), 525-538, 2022 | 11 | 2022 |
Czas wolny... od nudy: zrównoważony rozwój uczniów zdolnych w ramach zajęć pozalekcyjnych T Knopik Ośrodek Rozwoju Edukacji, 2014 | 10 | 2014 |
Zasoby odpornościowe uczniów w środkowym wieku szkolnym a ryzyko niedostosowania społecznego U Oszwa, E Domagała-Zyśk, T Knopik | 9 | 2017 |
Projektowanie uniwersalne jako perspektywa metodyczna edukacji włączającej T Knopik, B Papuda-Dolińska, K Wiejak, G Krasowicz-Kupis Niepełnosprawność, 53-69, 2021 | 8 | 2021 |
Diagnoza funkcjonalna T Knopik Działania postdiagnostyczne, 2018 | 8 | 2018 |
Czas wolny... od nudy T Knopik Zrównoważony rozwój uczniów zdolnych w ramach zajęć pozalekcyjnych, Warszawa, 2014 | 7 | 2014 |
KOTWICE KARIERY T Knopik LECHAA CONSULTING 1, 325, 2015 | 6 | 2015 |
Twórcze umysły. Edukacja ku kreatywności M Knopik Wrocław: SAWG, 2014 | 6 | 2014 |
Psychologia mądrości–w trosce o integralny rozwój uczniów zdolnych A Sękowski, T Knopik Chowanna 2, 2014, 2014 | 6 | 2014 |
Mity a rzeczywistość. Uwagi na temat społecznego funkcjonowania osób wybitnie zdolnych A Sękowski, T Knopik Psychologia. Edukacja i Społeczeństwo 5, 9-21, 2008 | 5 | 2008 |
Assisting Strategies of the Parents of Students with Special Educational Needs in the Emergency Remote Learning in Poland T Knopik, A Błaszczak, U Oszwa, R Maksymiuk International Journal of Environmental Research and Public Health 19 (14 …, 2022 | 4 | 2022 |
Kompleksowa Analiza Procesów Poznawczych – bateria diagnostyczna KAPP dla dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | 4* | 2022 |