Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 1019 | 868 |
h-indeks | 12 | 12 |
i10-indeks | 15 | 14 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko1 artykuł
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Peeter VerleghProfessor of Marketing, Vrije Universiteit (VU) AmsterdamZweryfikowany adres z vu.nl
- Edith G. SmitUniversity of AmsterdamZweryfikowany adres z uva.nl
- Paul KetelaarAssistant professor, Radboud University Nijmegen, the NetherlandsZweryfikowany adres z ru.nl
- Barbara C.N. MüllerAssociate Professor, Radboud University NijmegenZweryfikowany adres z bsi.ru.nl
- Theo AraujoProfessor of Media, Organisations and Society at the Amsterdam School of Communication ResearchZweryfikowany adres z uva.nl
- Ewa MasłowskaUniversity of Illinois Urbana-ChampaignZweryfikowany adres z illinois.edu
- Edward C MalthouseNorthwestern University: integrated marketing communications, industrial engineering and mgmt sciZweryfikowany adres z northwestern.edu
- Loes JanssenTilburg UniversityZweryfikowany adres z uvt.nl
- Francesca SotgiuVrije Universiteit Amsterdam, School of Business and EconomicsZweryfikowany adres z vu.nl
- Guda van NoortProfessor, Universiteit van AmsterdamZweryfikowany adres z uva.nl
- Daniel WigboldusProfessor of Social Psychology, Radboud University NijmegenZweryfikowany adres z psych.ru.nl
- Shintaro OkazakiKing's College LondonZweryfikowany adres z kcl.ac.uk
- Douglas C. WestKing's College LondonZweryfikowany adres z kcl.ac.uk
Obserwuj
Stefan F. Bernritter
Associate Professor of Marketing, King's Business School, King's College London
Zweryfikowany adres z kcl.ac.uk