Structural validation and cross-cultural robustness of the European Cyberbullying Intervention Project Questionnaire R Del Rey, JA Casas, R Ortega-Ruiz, A Schultze-Krumbholz, ... Computers in Human Behavior 50, 141-147, 2015 | 209 | 2015 |
A comparison of classification approaches for cyberbullying and traditional bullying using data from six European countries A Schultze-Krumbholz, K Göbel, H Scheithauer, A Brighi, A Guarini, ... Journal of School Violence 14 (1), 47-65, 2015 | 112 | 2015 |
European cyberbullying intervention project questionnaire (ECIPQ) A Brighi, R Ortega, J Pyzalski, H Scheithauer, PK Smith, ... Unpublished questionnaire, 2012 | 33 | 2012 |
Socjalizacja i wychowanie dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w erze cyfrowej P Plichta Wydawnictwo Adam Marszałek, 2017 | 17 | 2017 |
Kwestionariusz Obciążeń Zawodowych Pedagoga (KOZP). Podręcznik. J Pyżalski, P Plichta Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2007 | 17* | 2007 |
Wyniki badań nad korzystaniem z internetu przez osoby z niepełnosprawnością intelektualną - praktyczne implikacje P Plichta Cyberbullying - charakterystyka zjawiska i profilaktyka, red. Jacek Pyżalski, 2012 | 15 | 2012 |
Narażenie na agresję rówieśniczą niepełnosprawnych uczniów szkół integracyjnych w relacjach nauczycieli wspomagających P Plichta, M Olempska-Wysocka Wydawnictwo Naukowe UAM, 2013 | 13 | 2013 |
Młodzi użytkownicy nowych mediów z niepełnosprawnością intelektualną – między korzyściami i zagrożeniami P Plichta Dziecko krzywdzone. Teoria, badania, praktyka, 121-138, 2013 | 12 | 2013 |
Narażenie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi na hazard tradycyjny i internetowy oraz inne zachowania ryzykowne P Plichta, J Pyżalski Niepełnosprawność 2016 (24 (2016)), 222-242, 2016 | 11 | 2016 |
Wypalenie zawodowe i poczucie sensu życia pedagogów specjalnych P Plichta Oficyna Wydawnicza ATUT, 2015 | 11 | 2015 |
Przemoc rówieśnicza i uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi–uwarunkowania i propozycje rozwiązań profilaktycznych P Plichta Dziecko Krzywdzone. Teoria, badania, praktyka 15 (1), 27-52, 2016 | 10 | 2016 |
Prevalence of cyberbullying and other forms of online aggression among Polish students with mild intellectual disability P Plichta e-methodology, 112-127, 2015 | 8 | 2015 |
Rehabilitacja zawodowych zaburzeń głosu. Poradnik dla nauczycieli M Śliwińska-Kowalska, E Niebudek-Bogusz, E Woźnicka, E Ziatkowska, ... Red. M. Śliwińska-Kowalska, E. Niebudek-Bogusz. Łódź, Instytut Medycyny Pracy, 2009 | 8 | 2009 |
Uczniowie niepełnosprawni intelektualnie jako ofiary i sprawcy agresji rówieśniczej–kontekst edukacyjny,[w:] Bullying a specjalne potrzeby edukacyjne–podręcznik metodyczny, red P Plichta J. Pyżalski, E. Roland, Łódź, 2010 | 6 | 2010 |
Korzystanie z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych przez młodzież z niepełnosprawnością intelektualną, P Plichta Pedagogika alternatywna w XXI wieku, red. Melosik Z., Śliwerski B., 2010 | 6 | 2010 |
Uczniowie niepełnosprawni intelektualnie jako ofiary i sprawcy agresji rówieśniczej–kontekst edukacyjny P Plichta Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Łodzi/University of Stavanger, 2010 | 6 | 2010 |
Specjalne potrzeby edukacyjne uczniów z niepełnosprawnościami. Charakterystyka, specyfika edukacji i wsparcie P Plichta, I Jagoszewska, J Gładyszewska-Cylulko, B Szczupał, ... Oficyna Wydawnicza „Impuls”, 2018 | 5 | 2018 |
Agresja rówieśnicza wobec uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w relacjach pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznych P Plichta, M Olempska-Wysocka Wydawnictwo Naukowe UAM, 2014 | 5 | 2014 |
Rodzice dzieci z niepełnosprawnością intelektualną wobec korzystania z Internetu – próba zarysowania nowego obszaru badawczego i wstępne wyniki badań P Plichta Wychowanie i kształcenie w erze cyfrowej (red. Plichta, Piotr; Pyżalski …, 2013 | 5 | 2013 |
Młodzież upośledzona umysłowo w świecie nowoczesnych technologii komunikacyjnych P Plichta Kwartalnik Pedagogiczny 218 (4), 105-118, 2009 | 5 | 2009 |