Structural validation and cross-cultural robustness of the European Cyberbullying Intervention Project Questionnaire R Del Rey, JA Casas, R Ortega-Ruiz, A Schultze-Krumbholz, ... Computers in human behavior 50, 141-147, 2015 | 505 | 2015 |
Distance learning in higher education during COVID-19: The role of basic psychological needs and intrinsic motivation for persistence and procrastination–a multi-country study ER Pelikan, S Korlat, J Reiter, J Holzer, M Mayerhofer, B Schober, C Spiel, ... PloS one 16 (10), e0257346, 2021 | 176 | 2021 |
A comparison of classification approaches for cyberbullying and traditional bullying using data from six European countries A Schultze-Krumbholz, K Göbel, H Scheithauer, A Brighi, A Guarini, ... Journal of School Violence 14 (1), 47-65, 2015 | 176 | 2015 |
Digital inclusion and participation of people with intellectual disabilities during COVID‐19: A rapid review and international bricolage D Chadwick, KA Ågren, S Caton, E Chiner, J Danker, M Gómez‐Puerta, ... Journal of Policy and Practice in intellectual Disabilities 19 (3), 242-256, 2022 | 141 | 2022 |
Adolescent well-being and learning in times of COVID-19—A multi-country study of basic psychological need satisfaction, learning behavior, and the mediating roles of positive … J Holzer, S Korlat, C Haider, M Mayerhofer, E Pelikan, B Schober, C Spiel, ... PloS one 16 (5), e0251352, 2021 | 114 | 2021 |
European cyberbullying intervention project questionnaire (ECIPQ) A Brighi, R Ortega, J Pyzalski, H Scheithauer, PK Smith, ... Unpublished questionnaire, 2012 | 74 | 2012 |
Cyberbullying characteristics and prevention—what can we learn from narratives provided by adolescents and their teachers? J Pyżalski, P Plichta, A Szuster, J Barlińska International journal of environmental research and public health 19 (18), 11589, 2022 | 57 | 2022 |
Socjalizacja i wychowanie dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w erze cyfrowej P Plichta Wydawnictwo Adam Marszałek, 2017 | 47 | 2017 |
Kwestionariusz Obciążeń Zawodowych Pedagoga (KOZP). Podręcznik. J Pyżalski, P Plichta Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2007 | 33* | 2007 |
Różne konteksty nierówności cyfrowych a wyzwania dla zdalnej edukacji–propozycje rozwiązań P Plichta W: J. Pyżalski (red.), Edukacja w czasach pandemii wirusa COVID-19. Z …, 2020 | 32 | 2020 |
Wypalenie zawodowe i poczucie sensu życia pedagogów specjalnych P Plichta Oficyna Wydawnicza ATUT, 2015 | 30 | 2015 |
Rehabilitacja zawodowych zaburzeń głosu. Poradnik dla nauczycieli M Śliwińska-Kowalska, E Niebudek-Bogusz, E Woźnicka, E Ziatkowska, ... Red. M. Śliwińska-Kowalska, E. Niebudek-Bogusz. Łódź, Instytut Medycyny Pracy, 2009 | 28 | 2009 |
Specjalne potrzeby edukacyjne uczniów z niepełnosprawnościami P Plichta, I Jagoszewska, J Gładyszewska-Cylulko, B Szczupał, ... Charakterystyka, specyfika edukacji i wsparcie. Kraków: Oficyna Wydawnicza …, 2017 | 26 | 2017 |
Narażenie na agresję rówieśniczą niepełnosprawnych uczniów szkół integracyjnych w relacjach nauczycieli wspomagających P Plichta, M Olempska-Wysocka Studia Edukacyjne 28, 169-189, 2013 | 26 | 2013 |
Wyniki badań nad korzystaniem z internetu przez osoby z niepełnosprawnością intelektualną - praktyczne implikacje P Plichta Cyberbullying - charakterystyka zjawiska i profilaktyka, red. Jacek Pyżalski, 2012 | 24 | 2012 |
Młodzi użytkownicy nowych mediów z niepełnosprawnością intelektualną – między korzyściami i zagrożeniami P Plichta Dziecko krzywdzone. Teoria, badania, praktyka, 121-138, 2013 | 20 | 2013 |
Uczniowie niepełnosprawni intelektualnie jako ofiary i sprawcy agresji rówieśniczej–kontekst edukacyjny P Plichta Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Łodzi/University of Stavanger, 2010 | 19 | 2010 |
Przemoc rówieśnicza i uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi–uwarunkowania i propozycje rozwiązań profilaktycznych P Plichta Dziecko Krzywdzone. Teoria, badania, praktyka 15 (1), 27-52, 2016 | 18 | 2016 |
Narażenie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi na hazard tradycyjny i internetowy oraz inne zachowania ryzykowne P Plichta, J Pyżalski Niepełnosprawność 2016 (24 (2016)), 222-242, 2016 | 17 | 2016 |
Razem w klasie. Dzieci z Ukrainy w polskich szkołach. Raport z badania J Pyżalski, A Łuczyńska, G Kata, P Plichta, W Poleszak Fundacja Szkoła z Klasą, 2022 | 15 | 2022 |