Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 357 | 267 |
h-indeks | 10 | 9 |
i10-indeks | 10 | 9 |
Współautorzy
- Antonis C SimintirasSwansea University (UK); ENAE (Spain)Zweryfikowany adres z swansea.ac.uk
- Taeshik GongCollege of Business and Economics, Hanyang University ERICA, Ansan, South KoreaZweryfikowany adres z hanyang.ac.kr
- Treasa KearneyUniversity of LiverpoolZweryfikowany adres z liverpool.ac.uk
- Martin SykoraSenior Associate Professor (Reader), Loughborough UniversityZweryfikowany adres z lboro.ac.uk
- Eleni (Lenia) TsougkouLecturer in Marketing, University of StrathclydeZweryfikowany adres z strath.ac.uk
- João S. OliveiraSenior Lecturer in International Marketing, University of EssexZweryfikowany adres z essex.ac.uk
- Dr Suzanne ElayanLoughborough UniversityZweryfikowany adres z lboro.ac.uk
- Bryan A. LukasProfessor of Marketing, University of ManchesterZweryfikowany adres z manchester.ac.uk
- Ahmad DaryantoLancaster UniversityZweryfikowany adres z lancaster.ac.uk
- Simos ChariAlliance Manchester Business SchoolZweryfikowany adres z manchester.ac.uk
- Julija DzenkovskaNewcastle UniversityZweryfikowany adres z ncl.ac.uk
- Thorsten GruberProfessor of Marketing and Service Management, Centre for Service Management (CSM), LoughboroughZweryfikowany adres z lboro.ac.uk
- Sahar MousaviLecturer/ Assistant Professor in MarketingZweryfikowany adres z lboro.ac.uk
- Ruby Appiah-CampbellLoughborough UniversityZweryfikowany adres z lboro.ac.uk
- Nina MichaelidouLoughborough UniversityZweryfikowany adres z lboro.ac.uk
- John CadoganProfessor of Marketing, University of LeicesterZweryfikowany adres z leicester.ac.uk
- Willy BarnettPhD, Manchester Business School
Obserwuj