Follow
Katarzyna Kulig-Moskwa
Katarzyna Kulig-Moskwa
dr nauk o zarządzaniu, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Verified email at wsb.wroclaw.pl
Title
Cited by
Cited by
Year
Students’ perception of attributes of independent colleges of business profile in the market of higher education in Poland
A Dejnaka, K Kulig-Moskwa, K Łobos, J Nogieć, M Szewczyk
Management 20 (2), 340-359, 2016
132016
Wolontariat jako instrument kształtowania kompetencji pożądanych na rynku pracy
K Kulig-Moskwa
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu Nr 4(36)/2013, 115-128, 2013
10*2013
Rola wolontariatu pracowniczego w rozwoju kompetencji pracowników
K Kulig-Moskwa
Marketing i Rynek, 1099-1106, 2014
82014
Wellbeing w organizacji–istota i perspektywa polskiego rynku
K Kulig-Moskwa, J Nogieć
Przedsiębiorczość i Zarządzanie 19 (8), 353-366, 2018
52018
Postawy i zachowania przedsiębiorcze studentów na przykładzie Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu–wyniki badań własnych
K Kulig-Moskwa, A Strzelczyk
Horyzonty Wychowania 13 (28), 81-94, 2014
52014
Odpowiedzialność społeczna jako czynnik konkurencyjności przed¬ siębiorstw w gospodarce opartej na wiedzy,[w:] Europejskie wymiary przedsiębiorczości, red
K Kulig-Moskwa
H. Kruk, K. Skrzeszewska, AM, Gdynia, 2008
52008
Kryteria jakościowe w definiowaniu małego przedsiębiorstwa
K Katarzyna Kulig-Moskwa
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu, 133-142, 2013
42013
Perception of volunteering by students–future employees in the context of building social responsibility in a workplace
K Kulig-Moskwa, A Strzelczyk, E Pijet-Migoń
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 91-105, 2018
32018
Wolontariat pracowniczy jako jedna z form społecznej odpowiedzialności biznesu (przedsiębiorstw)
K Kulig-Moskwa
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu, 65-79, 2010
32010
Wellbeing w organizacji: co? jak? dlaczego?
K Kulig-Moskwa, PL INFOR
INFOR, 2018
22018
Wrażliwość społeczna jako determinanta zmian w zarządzaniu organizacją
K Kulig-Moskwa, J Nogieć
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2017
22017
Fair trade certification as a way of communicating with a customer in the polish market
K Kulig-Moskwa, J Nogieć
Handel Wewnętrzny, 236-246, 2017
22017
Odpowiedzialność wobec interesariuszy z perspektywy małego przedsiębiorstwa
K Katarzyna Kulig-Moskwa
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu, 189-201, 2013
22013
Modele relacji pomiędzy społeczną odpowiedzialnością przedsiębiorstw a public relations
K Kulig-Moskwa
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 86-95, 2011
22011
Perceptionof volunteering by students–future employees in the context of building social responsibility in a workplace
K Kulig-Moskwa, A Strzelczyk, E Pijet-Migoń
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2018
12018
Czynniki stymulujące i ograniczające stosowanie empowermentu
K Kulig-Moskwa, K Łobos, J Nogieć
Przegląd Organizacji, 38-44, 2017
12017
The fair trade products: a marketing innovation or a manifestation of considered consumption
K Kulig-Moskwa, J Nogieć
Journal of Agribusiness and Rural Development 46 (4), 815-823, 2017
12017
Wrażliwość ekologiczna i społeczna konsumenta jako nowy trend na rynku polskim
K Kulig-Moskwa, J Nogieć
Przedsiębiorczość i zarządzanie 17, 2016
12016
Public Relations a wybrane pojęcia pokrewne
K Kulig-Moskwa
O CO WARTO PYTAĆ WIEDZĄCYCH?, 120, 2008
12008
Uczciwość jako podstawowa wartość public relations
K Kulig-Moskwa
Prace Naukowe/Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 343-354, 2004
12004
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20