Sztuka a wartości i przeżycie estetyczne N Kłysz-Sokalska Filozofia i etyka w szkole. Edukacja artystyczna–wyzwania, 233-240, 2015 | 4* | 2015 |
Rozwiń mój potencjał – szkolnictwo powszechne a praca z dzieckiem uzdolnionym N Kłysz-Sokalska Wydawnictwo Naukowe UAM, 2017 | 2* | 2017 |
3 Curriculum changes in Poland: School education between reforms K Kuszak, K Sadowska, N Kłysz-Sokalska, A Bojarczuk-Tüncer Curriculum changes in the Visegrad Four: three decades after the fall of …, 2020 | 1 | 2020 |
Pojmowanie emocji i znaczenie działań muzycznych w ich rozwijaniu u dziecka w młodszym wieku szkolnym N Kłysz-Sokalska Studia Edukacyjne, 347-361, 2020 | | 2020 |
Aktywności muzyczne w procesie stymulowania rozwoju fizycznego dziecka N Kłysz-Sokalska Życie Szkoły 5, 44-48, 2020 | | 2020 |
Aktywności muzyczne a rozwój poznawczy dziecka N Kłysz-Sokalska Życie Szkoły 3, 44-48, 2020 | | 2020 |
Aktywności muzyczne a kształtowanie kompetencji społecznych dziecka N Kłysz-Sokalska Życie Szkoły 2, 66-70, 2020 | | 2020 |
Działania eksperymentalne w procesie stymulowania kompetencji werbalizowania emocji u dzieci w wieku wczesnoszkolnym N Kłysz-Sokalska Aspekty Muzyki, 157-199, 2020 | | 2020 |
Twórcza aktywność dziecka N Kłysz-Sokalska, K Sadowska, M Kędzia, L Suchanek, A Ratajczak, ... Pedagogika dziecka. Podręcznik akademicki, 157-177, 2020 | | 2020 |
Język dziecka SM Al Azab-Malinowska, N Kłysz-Sokalska, D Przybyszewska, ... Pedagogika dziecka. Podręcznik akademicki, 89-117, 2020 | | 2020 |
Aktywności muzyczne a rozwój języka emocji dziecka N Kłysz-Sokalska Życie Szkoły 1, 39-43, 2020 | | 2020 |
Zespół badawczy Katedry Edukacji Muzycznej z wizytami studyjnymi w Londynie i Tallinie N Kłysz-Sokalska Z problemów edukacji muzycznej 6, 77-106, 2020 | | 2020 |
Musical and movement activities in the process of stimulating the emotional competencies of students expressed in language N Kłysz-Sokalska Pracownia Edukacyjnych Badań nad Językiem i Komunikacją Dziecka [nowa …, 2019 | | 2019 |
Zespół badawczy Katedry Edukacji Muzycznej z wizytą studyjną w Barcelonie N Kłysz-Sokalska Z problemów edukacji muzycznej 5, 119-130, 2019 | | 2019 |
Terapeutyczne właściwości Rytmiki Emile’a Jaques-Dalcroze’a N Kłysz-Sokalska Z problemów edukacji muzycznej 5, 81-90, 2019 | | 2019 |
Działania muzyczno-ruchowe w procesie stymulowania kompetencji emocjonalnych uczniów wyrażonych w języku N Kłysz-Sokalska Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Studiów Edukacyjnych, 2019 | | 2019 |
The Language of Child’s Emotions N Kłysz-Sokalska Studia Edukacyjne, 303-313, 2018 | | 2018 |
Strach ma wielkie oczy. Propozycja zajęć dla klasy II N Kłysz-Sokalska Edukacja Wczesnoszkolna 1, 73-77, 2018 | | 2018 |
Język emocji dziecka N Kłysz-Sokalska Dziecko w przestrzeniach języka. Wybrane konteksty teoretyczne. Wybrane …, 2018 | | 2018 |
Kompetencje emocjonalne dziecka i ich wzmacnianie poprzez aktywności muzyczno-ruchowe N Kłysz-Sokalska Aspekty Muzyki 8, s. 203-218, 2018 | | 2018 |