Follow
Natalia Kłysz-Sokalska
Natalia Kłysz-Sokalska
Akademia Muzyczna im. Ignacego Jana Paderewskiego w Poznaniu
Verified email at amuz.edu.pl
Title
Cited by
Cited by
Year
Sztuka a wartości i przeżycie estetyczne
N Kłysz-Sokalska
Filozofia i etyka w szkole. Edukacja artystyczna–wyzwania, 233-240, 2015
4*2015
Rozwiń mój potencjał – szkolnictwo powszechne a praca z dzieckiem uzdolnionym
N Kłysz-Sokalska
Wydawnictwo Naukowe UAM, 2017
2*2017
3 Curriculum changes in Poland: School education between reforms
K Kuszak, K Sadowska, N Kłysz-Sokalska, A Bojarczuk-Tüncer
Curriculum changes in the Visegrad Four: three decades after the fall of …, 2020
12020
Pojmowanie emocji i znaczenie działań muzycznych w ich rozwijaniu u dziecka w młodszym wieku szkolnym
N Kłysz-Sokalska
Studia Edukacyjne, 347-361, 2020
2020
Aktywności muzyczne w procesie stymulowania rozwoju fizycznego dziecka
N Kłysz-Sokalska
Życie Szkoły 5, 44-48, 2020
2020
Aktywności muzyczne a rozwój poznawczy dziecka
N Kłysz-Sokalska
Życie Szkoły 3, 44-48, 2020
2020
Aktywności muzyczne a kształtowanie kompetencji społecznych dziecka
N Kłysz-Sokalska
Życie Szkoły 2, 66-70, 2020
2020
Działania eksperymentalne w procesie stymulowania kompetencji werbalizowania emocji u dzieci w wieku wczesnoszkolnym
N Kłysz-Sokalska
Aspekty Muzyki, 157-199, 2020
2020
Twórcza aktywność dziecka
N Kłysz-Sokalska, K Sadowska, M Kędzia, L Suchanek, A Ratajczak, ...
Pedagogika dziecka. Podręcznik akademicki, 157-177, 2020
2020
Język dziecka
SM Al Azab-Malinowska, N Kłysz-Sokalska, D Przybyszewska, ...
Pedagogika dziecka. Podręcznik akademicki, 89-117, 2020
2020
Aktywności muzyczne a rozwój języka emocji dziecka
N Kłysz-Sokalska
Życie Szkoły 1, 39-43, 2020
2020
Zespół badawczy Katedry Edukacji Muzycznej z wizytami studyjnymi w Londynie i Tallinie
N Kłysz-Sokalska
Z problemów edukacji muzycznej 6, 77-106, 2020
2020
Musical and movement activities in the process of stimulating the emotional competencies of students expressed in language
N Kłysz-Sokalska
Pracownia Edukacyjnych Badań nad Językiem i Komunikacją Dziecka [nowa …, 2019
2019
Zespół badawczy Katedry Edukacji Muzycznej z wizytą studyjną w Barcelonie
N Kłysz-Sokalska
Z problemów edukacji muzycznej 5, 119-130, 2019
2019
Terapeutyczne właściwości Rytmiki Emile’a Jaques-Dalcroze’a
N Kłysz-Sokalska
Z problemów edukacji muzycznej 5, 81-90, 2019
2019
Działania muzyczno-ruchowe w procesie stymulowania kompetencji emocjonalnych uczniów wyrażonych w języku
N Kłysz-Sokalska
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Studiów Edukacyjnych, 2019
2019
The Language of Child’s Emotions
N Kłysz-Sokalska
Studia Edukacyjne, 303-313, 2018
2018
Strach ma wielkie oczy. Propozycja zajęć dla klasy II
N Kłysz-Sokalska
Edukacja Wczesnoszkolna 1, 73-77, 2018
2018
Język emocji dziecka
N Kłysz-Sokalska
Dziecko w przestrzeniach języka. Wybrane konteksty teoretyczne. Wybrane …, 2018
2018
Kompetencje emocjonalne dziecka i ich wzmacnianie poprzez aktywności muzyczno-ruchowe
N Kłysz-Sokalska
Aspekty Muzyki 8, s. 203-218, 2018
2018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20