Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 1145 | 611 |
h-indeks | 11 | 9 |
i10-indeks | 11 | 9 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko1 artykuł
1 artykuł
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Tammo BijmoltProfessor of Marketing Research, University of GroningenZweryfikowany adres z rug.nl
- Leonor Vacas de CarvalhoUniversidade de Évora e CEFAGEZweryfikowany adres z uevora.pt
- P.C. VerhoefProfessor of MarketingZweryfikowany adres z rug.nl
- Michel van de VeldenErasmus Universiteit RotterdamZweryfikowany adres z ese.eur.nl
- Thijs BroekhuizenAssociate Professor, University of GroningenZweryfikowany adres z rug.nl
- Marco GiarratanaStrategy Department, IE Business School, IE UniversityZweryfikowany adres z ie.edu
- Michael GreenacreProfessor of Statistics, Universitat Pompeu FabraZweryfikowany adres z upf.edu
- sebastiano delreAssociate ProfessorZweryfikowany adres z montpellier-bs.com
Obserwuj