Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 770 | 726 |
h-indeks | 13 | 11 |
i10-indeks | 17 | 15 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko2 artykuły
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- shaoxiong fuWuhan UniversityZweryfikowany adres z whu.edu.cn
- Han ZhengAssociate Professor, School of Information Management, Wuhan UniversityZweryfikowany adres z whu.edu.cn
- Shengli DengWuhan UniversityZweryfikowany adres z whu.edu.cn
- Alton ChuaNanyang Technological UniversityZweryfikowany adres z ntu.edu.sg
- Chen LouAssociate Professor, Wee Kim Wee School of Communication and Information, Nanyang TechnologicalZweryfikowany adres z ntu.edu.sg
- Haiping ZhaoChina University of Petroleum (East China)Zweryfikowany adres z upc.edu.cn
- Yong liuAalto University, School of BusinessZweryfikowany adres z aalto.fi
- Mengxue OuNanyang Technological U - SingaporeZweryfikowany adres z e.ntu.edu.sg
- Yanqing LinHanken School of EconomicsZweryfikowany adres z hanken.fi
- LG PeeNanyang Technological UniversityZweryfikowany adres z ntu.edu.sg
- Hye Kyung "Kay" KimAssociate Professor, Nanyang Technological UniversityZweryfikowany adres z ntu.edu.sg
- Shaohai JiangNational University of SingaporeZweryfikowany adres z nus.edu.sg
- Xu DuanPhD in Integrated Marketing Communication, Nanyang Technological UniversityZweryfikowany adres z e.ntu.edu.sg
- Shirley S. HoPresident's Chair Professor in Communication Studies, Nanyang Technological UniversityZweryfikowany adres z ntu.edu.sg
- 安璐 Lu An武汉大学 Wuhan UniversityZweryfikowany adres z whu.edu.cn