Obserwuj
Katarzyna Kolasińska-Morawska
Katarzyna Kolasińska-Morawska
Zweryfikowany adres z uek.krakow.pl - Strona główna
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Smart learning technologization in the economy 5.0—the polish perspective
Ł Sułkowski, K Kolasińska-Morawska, R Seliga, P Morawski
Applied Sciences 11 (11), 5261, 2021
332021
Last mile logistics innovations in the courier-express-parcel sector due to the COVID-19 pandemic
Ł Sułkowski, K Kolasińska-Morawska, M Brzozowska, P Morawski, ...
Sustainability 14 (13), 8207, 2022
252022
Professionalization of university management in Poland
Ł Sułkowski, R Seliga, P Buła, K Kolasińska-Morawska
Administraţie şi management public, 2020
132020
New technologies in transport in the face of challenges of economy 4.0
K Kolasińska-Morawska, Ł Sułkowski, P Morawski
Zeszyty Naukowe. Transport/Politechnika Śląska, 73-83, 2019
122019
Marketingowe zarządzanie satysfakcją klienta
M Al-Noorachi, K Kolasińska-Morawska
Studia i Monografie, 2015
122015
Smart logistics—Sustainable technological innovations in customer service at the last-mile stage: The polish perspective
K Kolasińska-Morawska, Ł Sułkowski, P Buła, M Brzozowska, P Morawski
Energies 15 (17), 6395, 2022
112022
Zarządzanie logistyczne
K Kolasińska-Morawska
Wydawnictwo Społecznej Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania, 2010
112010
THE INTERNET OF THINGS-A PHYSICAL LOGICAL AND BUSINESS MODEL.
Ł Sułkowski, K Kolasińska-Morawska, P Morawski
International Journal of Contemporary Management 16 (4), 2017
72017
E-konsument nowej generacji wyzwaniem przedsiębiorstw w XXI w
K Kolasińska-Morawska
Studia Ekonomiczne 255, 28-36, 2016
72016
Merchandising sensoryczny zintegrowanym instrumentarium wspomagającym oddziaływanie przedsiębiorstw na zachowania klientów w placówkach handlowych
K Kolasińska-Morawska
Przedsiębiorczość i zarządzanie 13 (2 Marketing we współczesnym …, 2012
62012
Metody badań ilościowych w zarządzaniu
Ł Sułkowski, R Lenart-Gansiniec, K Kolasińska-Morawska
Łódź: Wydawnictwo Społecznej Akademii Nauk, 2021
52021
E-learning–technologia w edukacji
K Kolasińska-Morawska, M Pytel
Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 18 (4) 276, 2017
52017
E-konsument stymulatorem zmian w procesach dystrybucji realizowanych przez sieciowe przedsiębiorstwa detaliczne w obszarze logistyki
K Kolasińska-Morawska
Przedsiębiorczość i Zarządzanie 13 (16 Zarządzanie logistyczne), 107-128, 2012
52012
Sustainability Culture of Polish Universities in Professionalization of Management
Ł Sułkowski, K Kolasińska-Morawska, R Seliga, P Buła, P Morawski
Sustainability 13 (24), 13894, 2021
42021
Success and entrepreneurship in the eyes of Polish emigrants in the British Isles
K Kolasińska-Morawska
Journal of Intercultural Management 6 (4.1), 245-262, 2014
42014
Leadership and the role of women in the success of logistics companies
K Kolasińska-Morawska, Ł Sułkowski, M Brzozowska
International Entrepreneurship Review 5 (4), 93, 2019
32019
Wykorzystanie Internetu jako instrumentu wsparcia komunikacyjnego w procesie kształtowania wizerunku sieciowych placówek handlowych
K Kolasińska-Morawska
Handel Wewnętrzny", maj-czerwiec (A)/3 2, 2013
32013
RFID jako wsparcie procesów obsługi klienta w systemach logistyki dystrybucji
K Kolasińska-Morawska
Przedsiębiorczość i Zarządzanie 12 (9 Zarządzanie logistyczne), 171-182, 2011
32011
Merchandising z kreacją atmosfery jako forma komunikacji z klientem w miejscu sprzedaży
K Kolasińska-Morawska
Przedsiębiorczość i Zarządzanie 12 (5 Studia z zarządzania międzykulturowego …, 2011
32011
E-learning: technology in teaching logistics
Ł Sułkowski, K Kolasińska-Morawska, P Buła, R Seliga, P Morawski
International Journal of Contemporary Management 58 (4), 28-36, 2022
22022
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20