Obserwuj
Jarosław Plichta
Jarosław Plichta
Doktor habilitowany ekonomii, Prof., Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Zweryfikowany adres z uek.krakow.pl - Strona główna
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
The co-management and stakeholders theory as a useful approach to manage the problem of overtourism in historical cities–illustrated with an example of Krakow
J Plichta
International Journal of Tourism Cities 5 (4), 685-699, 2019
632019
City centres as places for strategic cooperation through active city management–the significance of trade entities
S Brańka, CS Andres, J Plichta
Scientific Annals of Economics and Business 63 (1), 2016
202016
The influence of the methods of measuring odours nuisance on the quality of life
M Wojnarowska, A Sagan, J Plichta, G Plichta, J Szakiel, P Turek, ...
Environmental Impact Assessment Review 86, 106491, 2021
112021
Odour nuisance and urban residents' quality of life: A case study in Kraków's in Plaszow district
M Wojnarowska, G Plichta, A Sagan, J Plichta, J Stobiecka, M Sołtysik
Urban Climate 34, 100704, 2020
112020
Impact of odor nuisance on preferred place of residence
M Wojnarowska, M Sołtysik, A Sagan, J Stobiecka, J Plichta, G Plichta
Sustainability 12 (8), 3181, 2020
102020
Merchandising
J Plichta
Handel detaliczny : funkcjonowanie i kierunki rozwoju, 87-118, 2004
62004
Wielowymiarowa struktura produktu ubezpieczeniowego
J Plichta
Wiadomości Ubezpieczeniowe, 3-8, 1995
61995
Pomiar kosztów transakcyjnych-różne podejścia i perspektywa badawcza
J Plichta
Ekonomista, 291-320, 2019
42019
The role of city managers in managing networks in public space
BS Plichta Jarosław
Managing Disruption and Destabilisation, (ed) Prof. Thomas Baacken Ph.D …, 2014
4*2014
Znaczenie zaufania w handlu elektronicznym–perspektywa instytucjonalna
J Plichta, G Plichta
Psychologia Ekonomiczna-wydawnictwo archiwalne, 40-51, 2013
42013
Targi i usługi targowe w strategii marketingowej przedsiębiorstw
A Figiel, J Plichta, A Szromnik, KP Wojdecki
Akademia Ekonomiczna, Kraków, 2000
42000
Społeczna odpowiedzialność w działalności marketingowej przedsiębiorstw (Social Responsibility in Marketing)
J Plichta
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 45-52, 2012
32012
Uwarunkowania zachowań oportunistycznych e-konsumenta w transakcjach B2C (Determinants of Opportunistic Bahaviour of E-Consumers in B2C Transactions)
J Plichta
Handel Wewnętrzny, 237-242, 2011
32011
Koszty transakcyjne na rynku nieruchomości : zarys problematyki (Transaction Costs in Real Estate Market : Basic Issues)
J Plichta
Świat Nieruchomości - World of Real Estate Journal (WoREJ), 20-25, 2009
3*2009
Institutional Conditions for Improving the Efficiency of the Health Care System in Poland
J Plichta
The Essence and Measurement of Organizational Efficiency, 249-261, 2016
22016
Problem identyfikacji czynników wpływających na zaufanie w relacjach wymiennych na rynkach B2C-ujęcie transakcyjne
J Plichta, G Plichta
Zeszyty Naukowe/Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 124-133, 2011
22011
Niepewność behawioralna a koszty transakcyjne na rynku usług (Behavioral Uncertainty and Transaction Costs on the Services Markets)
J Plichta
Kontrowersje wokół marketingu w Polsce : niepewność i zaufanie a zachowania …, 2009
22009
Koncepcja wartości dla klienta handlu detalicznego w kontekście teorii kosztów transakcyjnych
J Plichta
Rola handlu w tworzeniu wartości dla nabywcy, 69-78, 2007
2*2007
Przesłanki powstawania oraz identyfikacja kosztów transakcyjnych w handlu detalicznym w procesie sprzedaży (The Identification and the Measurement of Transaction Costs in …
J Plichta
Handel we współczesnej gospodarce, 237-238, 2006
22006
Internet jako nowy kanał komunikacji i dystrybucji usług ubezpieczeniowych - uwarunkowania i perspektywy rozwoju (The Internet as a New Channel of Communication and …
J Plichta
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie, 116-130, 2003
22003
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20