Follow
Dagmara Dziedzic
Dagmara Dziedzic
Verified email at amu.edu.pl - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Approaches to measuring the difficulty of games in dynamic difficulty adjustment systems
D Dziedzic, W Włodarczyk
International Journal of Human–Computer Interaction 34 (8), 707-715, 2018
242018
The background context condition for the uncanny valley hypothesis
P Łupkowski, M Rybka, D Dziedzic, W Włodarczyk
International Journal of Social Robotics 11 (1), 25-33, 2019
202019
Use of the Free to Play model in games with a purpose: the RoboCorp game case study
D Dziedzic
Bio-Algorithms and Med-Systems 12 (4), 187-197, 2016
122016
Dynamic difficulty adjustment systems for various game genres
D Dziedzic
Homo Ludens 9 (1), 35-51, 2016
102016
Making NLP games with a purpose fun to play using Free to Play mechanics: RoboCorp case study
D Dziedzic, W Włodarczyk
Proceedings of EACL-Games4NLP Workshop, 187-197, 2016
82016
Human-likeness assessment for the uncanny valley hypothesis
P Łupkowski, M Rybka, D Dziedzic, W Włodarczyk
Bio-Algorithms and Med-Systems 13 (3), 125-131, 2017
52017
Building players’ engagement–a case study of games with a purpose in science
P Łupkowski, D Dziedzic
Homo Ludens 1 (9), 127-145, 2016
22016
Efektywność technik opartych na grach w kontekście wspomagania edukacji na odległość
D Dziedzic
2023
Zastosowanie gier skierowanych na cel do anotacji korpusów językowych
D Dziedzic, W Wojciech
Ogrody Nauk i Sztuk 5, 212-220, 2015
2015
Jak badać efektywność gier w kontekstach edukacyjnych? Przegląd dobrych praktyk
D Dziedzic
Gra skierowana na cel jako alternatywne narzędzie pozyskiwania zasobów językowych
D Dziedzic
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–11