Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 4110 | 988 |
h-indeks | 28 | 16 |
i10-indeks | 38 | 22 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko0 artykułów
1 artykuł
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Michael SolomonSaint Joseph's UniversityZweryfikowany adres z sju.edu
- Paula Danskin EnglisDana Professor of Management & Entrepreneurship, Berry CollegeZweryfikowany adres z berry.edu
- Natalie WoodSaint Joseph's UniversityZweryfikowany adres z sju.edu
- Wi-Suk KwonHuman Sciences Professor of Retailing, Auburn UniversityZweryfikowany adres z auburn.edu
- Kasia Zalewska-Kurekhigh-tech entrepreneurship lecturer, Creative Technology programme coordinator, University of TwenteZweryfikowany adres z utwente.nl
- Tiago RatinhoAssociate Professor in EntrepreneurshipZweryfikowany adres z ieseg.fr
- Manveer MannMontclair State UniversityZweryfikowany adres z montclair.edu
- Sharon ShavittUniversity of Illinois at Urbana-Champaign, Walter H Stellner Professor of MarketingZweryfikowany adres z illinois.edu
- Susan FournierAllen Questrom Professor in Management, Boston UniversityZweryfikowany adres z bu.edu
- bryan churchGeorgia TechZweryfikowany adres z scheller.gatech.edu
- Mary Ann McGrathProfessor of Marketing Loyola University ChicagoZweryfikowany adres z luc.edu
- Rainer HarmsUniversity TwenteZweryfikowany adres z utwente.nl
- Peter van der SijdeVU UniversityZweryfikowany adres z vu.nl
- Ronald GoodsteinAssociate Professor of Marketing, Georgetown UniversityZweryfikowany adres z georgetown.edu
- Mary C. MartinFort Hays State UniversityZweryfikowany adres z fhsu.edu
- Anna OlofssonProfessor of Sociology Mid Sweden UniversityZweryfikowany adres z miun.se
Obserwuj
Basil G. Englis
Richard Edgerton Professor of Marketing, Berry College
Zweryfikowany adres z berry.edu - Strona główna