Obserwuj
Anna Rogala
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Communication in organizational environments: Functions, determinants and areas of influence
A Rogala, S Bialowas
Springer, 2016
49*2016
Wyzwania zintegrowanej komunikacji marketingowej w dobie społeczeństwa informacyjnego
A Rogala
Marketing i Rynek 11, 57-65, 2014
262014
Raport z badań przeprowadzonych w ramach projektu „Postawy etnocentryczne konsumentów (w ujęciu lokalnym) a szanse i bariery rozwoju rynku żywności ekologicznej”
R Nestorowicz, B Pilarczyk, E Jerzyk, A Rogala, D Disterheft
Poznań: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 2016
242016
Decyzje zakupowe osób starszych - kryteria wyboru i czynniki wpływu
A Rogala, Ł Fojutowski
22*
Determinanty skuteczności komunikacji wewnętrznej w przedsiębiorstwie
A Rogala
Poznań: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu (praca doktorska), 2013
202013
Internal communication as a marketing communications tool
A Rogala, A Kaniewska-Sęba
13th International Marketing Trends Conference, pod red. Françoise CONCHON …, 2013
182013
The relations between the internal communication conditionings and its effectiveness
A Rogala
International Journal of Arts & Sciences 7 (2), 69, 2014
152014
Współczesna konsumpcja żywności–w pułapce paradoksu postmodernistycznego świata
A Rogala
Journal of Agribusiness and Rural Development, 2015
11*2015
Business Model of Science and Technology Parks-Comparison of European Best Practice
Z Marek, R Anna
明大商學論叢 97 (1), 15-28, 2014
112014
Czynniki wpływające na zakupy żywności lokalnej [Factors influencing the purchases of local food]
A Rogala
Market. Ryn 6, 633-646, 2014
112014
In the Labyrinth of Dietary Patterns and Well-Being—When Eating Healthy Is Not Enough to Be Well
AR Renata Nestorowicz, Ewa Jerzyk
International Journal of Environmental Research and Public Health 19 (3), 2022
82022
Etnocentryzm konsumencki w ujęciu lokalnym jako czynnik rozwoju rynku żywności ekologicznej w Polsce
R Nestorowicz, A Rogala, E Jerzyk, B Pilarczyk
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu 18 (6), 2016
82016
Przekazy reklamowe a kompetencje komunikacyjne odbiorców
A Rogala
Zeszyty Naukowe/Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 233-243, 2011
82011
TOWARDS A NEW PARADIGM OF INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION?
A Rogala
DIEM: Dubrovnik International Economic Meeting 2 (1), 698-709, 2015
72015
Ewolucja w komunikowaniu się z rynkiem-jak pogodzić interesy organizacji z oczekiwaniami i preferencjami współczesnych odbiorców?
A Rogala, A Wielicka-Regulska
Logistyka, 1339-1345, 2015
72015
Zainteresowanie żywnością lokalną wśród polskich konsumentów na tle polityki rolnej Unii Europejskiej
A Rogala
Handel Wewnętrzny 356 (3), 227-238, 2015
72015
Zachowania informacyjne współczesnych konsumentów–implikacje dla działań z zakresu komunikacji marketingowej
A Rogala
Marketing i Zarządzanie 47 (1), 229-239, 2017
62017
Komunikacja marketingowa w społeczeństwie sieci–ewolucja czy rewolucja?
A Rogala
Przedsiębiorczość i Zarządzanie 18 (4.2), 327-339, 2017
62017
Role i aktywność konsumentów w społeczeństwie sieciowym w ramach komunikacji marketingowej na rynku żywności
A Rogala
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 61-73, 2015
62015
The influence of internal communication on different aspects of company functioning
A Rogala
11th International Marketing Trends Conference, F. Conchon (ed.), Paris …, 2011
62011
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20