Obserwuj
Tomasz Surmacz
Tomasz Surmacz
Zweryfikowany adres z univ.rzeszow.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
The role of the ecological awareness and the influence on food preferences in shaping pro-ecological behavior of young consumers
B Wierzbiński, T Surmacz, W Kuźniar, L Witek
Agriculture 11 (4), 345, 2021
512021
The impact of ecological knowledge on young consumers’ attitudes and behaviours towards the food market
W Kuźniar, T Surmacz, B Wierzbiński
Sustainability 13 (4), 1984, 2021
462021
Zarządzanie środowiskowe w przedsiębiorstwach jako narzędzie służące budowie zielonych łańcuchów dostaw
B Fura, T Surmacz
Logistyka, 2014
102014
Wirtualizacja konsumpcji i jej oddziaływanie na kształtowanie postaw i zachowań prosumpcyjnych wśród młodych konsumentów
W Kuźniar, T Surmacz, W Szopiński
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio H–Oeconomia 51 (2), 2017
72017
Zastosowanie koncepcji współtworzenia wartości produktu w turystyce wiejskiej–wybrane aspekty
W Kuźniar, T Surmacz
Ekonomiczne Problemy Turystyki 30, 25-36, 2015
62015
The Importance of Intra-firm Relationships in Green Supply Chain Management—A Conceptual Framework
T Surmacz, B Wierzbiński
SMART Supply Network, 131-146, 2019
42019
Knowledge management orientation as a driver of competitive performance: Evidence from Polish SMEs in the aviation industry
B Wierzbiński, P Zaborek, M Wosiek, T Surmacz
Entrepreneurial Business and Economics Review 11 (1), 93-112, 2023
32023
Zaufanie jako niematerialny zasób w procesie budowy relacji międzyorganizacyjnych w łańcuchach dostaw
T Surmacz, B Wierzbiński
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie/Politechnika Śląska, 2018
32018
Doradztwo publiczne w opinii przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą na obszarach wiejskich
T Miś, T Surmacz
Zagadnienia doradztwa rolniczego 80 (2), 16-31, 2015
32015
Advantages of collaborative approach in customer service management
B Wierzbiński, T Surmacz
Research in Logistics & Production 2 (1), 115-126, 2012
32012
Budowanie więzi międzyorganizacyjnych w opinii firm z branży motoryzacyjnej
T Surmacz
Gospodarka Materiałowa i Logistyka, 2020
22020
Znaczenie ósmej zasady zarządzania jakością w budowaniu zielonych łańcuchów dostaw
T Surmacz, B Fura
Logistyka, 748--754, CD1, 2015
22015
Three-Seas Initiative countries and their competitiveness in Europe
L Wei, B Wierzbiński, T Surmacz
Nierówności społeczne a wzrost gospodarczy, 75-88, 2020
12020
Virtualization of Consumption and Its Impact on Development of Prosumption Attitudes among Young Consumers
W Kuźniar, T Surmacz, W Szopiński
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio H–Oeconomia 51 (2), 143, 2017
12017
Performance evaluation of green supply chain management
T Surmacz
Gospodarka w Praktyce i Teorii 46 (1), 2017
12017
The Importance of Content Marketing in Brand Building
S Dybka, T Surmacz
Przedsiębiorczość i Zarządzanie 17 (11, cz. 2 Agile Commerce …, 2016
12016
The usage of product value co-creation concept in rural tourism-selected aspect.
W Kuźniar, T Surmacz
12015
Kreowanie zielonych łańcuchów dostaw: proponowany model integracji
T Surmacz
Logistyka, 2099--2104, 2014
12014
Zaufanie i jego determinanty w procesach budowy relacji biznesowych łańcucha dostaw małych i średnich przedsiębiorstw
T Surmacz, B Wierzbiński
Przedsiębiorstwo i Region, 48-55, 2013
12013
Jakość-determinantem konkurencyjności w małych i średnich przedsiębiorstwach handlowych (na podstawie opinii mieszkańców województwa podkarpackiego)
B Wierzbiński, T Surmacz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 510-515, 2003
12003
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20