Follow
Mariusz Giemza
Mariusz Giemza
Unknown affiliation
Verified email at vp.pl
Title
Cited by
Cited by
Year
Badanie preferencji konsumenckich cech jakościowych miodów naturalnych
M Giemza
Zeszyty Naukowe/Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 13-27, 2004
202004
Ocena sensoryczna wyrobów perfumeryjnych
M Giemza, J Kaniewski, I Yemchenko, E Wierzbińska
Zeszyty Naukowe/Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 29-40, 2000
92000
Satysfakcja klienta w polskich organizacjach w świetle badań ankietowych
M Giemza
Problemy Jakości 39 (1), 42-45, 2007
62007
Badanie i ocena jakości szamponów
J Kaniewski, A Sraga, M Giemza
Zeszyty Naukowe/Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 71-81, 1999
51999
Benchmarking w organizacjach
M Giemza, Ł Karpiel
Zeszyty Naukowe/Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 55-69, 2010
42010
Satysfakcja klienta w polskich organizacjach zarządzanych przez jakość
M Giemza
Problemy Jakości, 29-32, 2008
42008
Wymiary satysfakcji klienta
M Giemza
Funkcjonowanie i doskonalenie systemów zarządzania jakością, 109-115, 2011
3*2011
Effect of the Malopolska Quality Award on Organizations - Selected Cases
M Giemza
Polish Journal of Commodity Science 3, 40-48, 2012
22012
Satysfakcja klienta jako miernik efektywności systemu zarządzania jakością
M Giemza
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2007
22007
Podejscie procesowe w zarzadzaniu jakoscia w Metalplast-Bielsko SA
A Czuba, M Giemza, M Manko
Problemy Jakości 36 (06), 36-44, 2004
22004
Obsługa klienta: elementy towaroznawstwa: podręcznik-liceum o profilu usługowo-gospodarczym
T Sikora
Sklep WSiP 10% rabatu, 2003
22003
Bezpośrednie metody pomiaru satysfakcji klienta
M Giemza
Katedra Zarządzania Jakością, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie …, 2013
12013
Zastosowanie wybranych narzedzi jakosci do monitorowania poziomu jakosci plytek ceramicznych
L Badura, M Giemza, B Predon
Problemy Jakości 39 (05), 45-49, 2007
12007
SATYSFAKCJA KLIENTÓW SKLEPÓW SPOŻYWCZYCH FUNKCJONUJĄCYCH W SIECI HANDLOWEJ-BADANIA ANKIETOWE
A Kasprzyk, M Giemza
1
Satysfakcja klienta z usług medycznych świadczonych w publicznej jednostce ochrony zdrowia
U Balon, M Giemza
Problemy Jakości, 8-15, 2023
2023
Wybrane Aspekty Zarządzania Jakością 2020
2020
Wpływ wybranych finansowych czynników motywujących na poziom satysfakcji klienta wewnętrznego - Influence of chosen financial motivating factors on the level of the …
M Giemza
Zarządzanie jakością w perspektywie organizacyjno-społecznej 1, 273-285, 2017
2017
Czynniki kształtujące satysfakcję klienta urzędu gminy-studium przypadku
M Dudek, M Giemza
Problemy Jakości, 17-22, 2017
2017
Wielowymiarowość systemów zarządzania
M Giemza, T Sikora
Wydawnictwo Naukowe PTTŻ, 2015
2015
Wybrane czynniki determinujące satysfakcję klienta z usług banku
M Giemza, M Materna
Funkcjonowanie i doskonalenie zarządzania: aspekty społeczne, 57-73, 2015
2015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20