Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 1924 | 1516 |
h-indeks | 23 | 22 |
i10-indeks | 38 | 36 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko35 artykułów
4 artykuły
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Bertram GawronskiProfessor of Psychology, University of Texas at AustinZweryfikowany adres z utexas.edu
- Rebecca FriesdorfPhD Student, Wilfrid Laurier UniversityZweryfikowany adres z mylaurier.ca
- Steven SweldensProfessor of Consumer Behavior and Marketing, RSM Erasmus UniversityZweryfikowany adres z rsm.nl
- Olivier CorneilleUniversité catholique de Louvain. IPSYZweryfikowany adres z uclouvain.be
- Christoph StahlUniversity of CologneZweryfikowany adres z uni-koeln.de
- Christian UnkelbachProfessor for Experimental Psychology, Universität zu KölnZweryfikowany adres z uni-koeln.de
- Prof. Dr. Florian KutznerPrivatuniversität Schloss SeeburgZweryfikowany adres z uni-seeburg.at
- Adrien MieropUniversité catholique de LouvainZweryfikowany adres z uclouvain.be
- Mirjam TukAssociate professor of Marketing, RSM Erasmus UniversityZweryfikowany adres z rsm.nl
- Jan De HouwerGhent UniversityZweryfikowany adres z ugent.be