Karol Motyl
Karol Motyl
dr, pedagog, Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie
Zweryfikowany adres z ujd.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Gra o Tron
S Jaskulska, K Motyl
Rytuały i gry w optyce teorii antropologicznej Clifforda Geertza i analizy …, 2014
142014
Rytuał – od antropologii kulturowej do analizy transakcyjnej
K Motyl
Edukacyjna Analiza Transakcyjna 3, 65-78, 2014
92014
O szkole jako fabryce nudy i śmiechu
K Motyl
Podstawy edukacji. Trendy cywilizacyjne wobec wiedzy, drugiego człowieka …, 2014
52014
Internetowe forum nauczycieli-wyzwanie dla pedeutologii
K Motyl
Pedagogika. Studia i Rozprawy, 219-229, 2014
22014
Możliwości wykorzystania koncepcji komizmu Henriego Bergsona w badaniu codzienności szkolnej
K Motyl
Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Rocznik Polsko …, 2015
12015
Szkoła na krawędzi chaosu. Projekt możliwy?
K Motyl
Podstawy Edukacji, 131-140, 2015
12015
Strukturalizacja czasu uczniów. Przyczynek do badań nad czasem życia szkoły w ujęciu teorii analizy transakcyjnej
K Motyl
Pedagogika. Studia i Rozprawy, 241-252, 2015
12015
Chodź ucieknijmy…, czyli rzecz o akademickim nieposłuszeństwie
S Jaskulska, K Motyl
Wydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstoku, 2015
12015
Gra o tron? Rytuały i gry w optyce teorii antropologicznej Clifforda Geertza i analizy transakcyjnej. Przyczynek do badania codzienności szkoły
S Jaskulska, K Motyl
Studia Edukacyjne 31, 73-93, 2014
12014
Od redaktorów naukowych
A Gofron, K Motyl
Podstawy Edukacji 6, 7-12, 2013
12013
Humor jako kategoria badawcza w pedagogice
K Motyl
Podstawy edukacji. Propozycje metodologiczne 5, 209-223, 2012
12012
Strukturalizacja czasu uczniów liceum w fizycznej przestrzeni szkoły
K Motyl
Roczniki Pedagogiczne 12 (2), 103-114, 2020
2020
Temporalny język procesu grupowego. Strukturalizacja czasu uczniów a dynamika klasy
K Motyl
Podstawy Edukacji, 187-204, 2019
2019
Kategoria czasu w badaniach pedagogicznych (z koncepcją analizy transakcyjnej w tle)
K Motyl
Studia Edukacyjne, 373-391, 2019
2019
Transakcyjne formy strukturalizacji czasu a jego percepcja
K MOTYL
Pedagogika 27 (1 s 221), 230, 2018
2018
Transakcyjne formy strukturalizacji czasu a jego percepcja wśród studentów (na przykładzie Polski oraz Bośni i Hercegowiny)
K Motyl
Pedagogika. Studia i Rozprawy 1 (27), 221-230, 2018
2018
Transactional forms of time structuring and time perception among students (on the example of Poland and Bosnia & Herzegovina)
K MOTYL
tom XXVII 27 (1), 230, 2018
2018
Edukacja w krajach Czarnej Afryki na przykładzie systemu oświaty Tanzanii
P plemienia Hausa, R Pachociński
Pedagogika 26 (1), 107-120, 2017
2017
Od redakcji: Podstawy edukacji. Graniczność, pogranicze, transgresja
K Motyl
Podstawy Edukacji, 7-9, 2017
2017
TIME STRUCTURATION THEORY IN TRANSACTIONAL ANALYSIS AS THE THEORETICAL FOUNDATION OF RESEARCH INTO THE LIFE OF SCHOOL
K MOTYL
JUVENILIA PAEDAGOGICA, 113, 2016
2016
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20