Odroczona dorosłość: fakt czy artefakt? AI Brzezińska, R Kaczan, K Piotrowski, M Rękosiewicz | 90 | 2011 |
The determinants of identity formation during the transition from adolescence to adulthood AI Brzezińska, T Czub, S Hejmanowski, R Kaczan, K Piotrowski, ... Psychology 3 (5), 551-558, 2012 | 32* | 2012 |
Uwarunkowania aktywności zawodowej osób z ograniczeniami sprawności: kapitał osobisty i społeczny AI Brzezińska, R Kaczan, K Piotrowski, P Rycielski | 28 | 2008 |
Wychowanie do samodzielności: kluczowy czynnik sukcesu zawodowego osób z ograniczniem sprawności A Brzezińska, R Kaczan Wydawnictwo Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej" Academica", 2008 | 24 | 2008 |
Kompetencje komputerowe i informacyjne młodzieży w Polsce. Raport z międzynarodowego badania kompetencji komputerowych i informacyjnych ICILS 2013 MM Sijko, K., Biedrzycki, K., Jasiewicz, J., Kaczan, R., Piechociński, T ... Instytut Badań Edukacyjnych, 2014 | 21* | 2014 |
Diagnoza potrzeb i modele pomocy: dla osób z ograniczeniami sprawności A Brzezińska, R Kaczan, K Smoczyńska Wydawnictwo Naukowe Scholar, 2010 | 21 | 2010 |
Przekonania o swoim życiu: spostrzeganie historii życia przez osoby z ograniczeniami sprawności A Brzezińska, R Kaczan, L Rycielska Wydawnictwo Naukowe Scholar, 2010 | 20 | 2010 |
Three functional aspects of working memory as strong predictors of early school achievements: The review and illustrative evidence G Sedek, I Krejtz, K Rydzewska, R Kaczan, P Rycielski Polish Psychological Bulletin 47 (1), 103-111, 2016 | 19 | 2016 |
Uwarunkowania aktywności zawodowej osób z ograniczeniami sprawności: czynniki społeczno-demograficzne AI Brzezińska, R Kaczan, K Piotrowski, K Sijko, P Rycielski, ... | 19 | 2008 |
Uwarunkowania procesu kształtowania się tożsamości w okresie przejścia z adolescencji do dorosłości AI Brzezińska, T Czub, S Hejmanowski, M Rękosiewicz, R Kaczan, ... Kultura i Edukacja 3 (89), 23-50, 2012 | 18 | 2012 |
Postponed or delayed adulthood AI Brzezińska, T Czub, M Czub, R Kaczan, K Piotrowski, M Rękosiewicz Educating competencies for democracy, 135-157, 2012 | 18 | 2012 |
Parental satisfaction with school–determining factors R Kaczan, P Rycielski, O Wasilewska Educational Research Institute, 2014 | 14 | 2014 |
Aktywność osób z ograniczeniami sprawności na rynku pracy: czynniki wspomagające i czynniki ryzyka AI Brzezińska, R Kaczan, K Piotrowski, P Rycielski Seria nt.: Osoby niepełnosprawne 4, 2008 | 14 | 2008 |
Czas, plany, cele AI Brzezińska, R Kaczan, L Rycielska Perspektywa czasowa osób z ograniczeniami sprawności. Warszawa: Wydawnictwo …, 2010 | 13 | 2010 |
Jaka pomoc i dla kogo R Kaczan, K Smoczyńska, I Bąbiak Wsparcie indywidualne i instytucjonalne a aktywizacja zawodowa osób z …, 2008 | 12 | 2008 |
Off-time higher education as a risk factor in identity formation K Piotrowski, R Kaczan, M Rękosiewicz Polish Psychological Bulletin 44 (3), 299-309, 2013 | 11 | 2013 |
Uwarunkowania aktywności zawodowej osób z ograniczeniami sprawności: kompetencje osobiste AI Brzezińska, R Kaczan, K Piotrowski, P Rycielski | 11 | 2008 |
Opinie i oczekiwania młodych dorosłych (osiemnastolatków) oraz rodziców dzieci w wieku szkolnym wobec edukacji dotyczącej rozwoju psychoseksualnego i seksualności K Bulkowski, M Federowicz, W Grajkowski, R Kaczan, K Malinowska, ... Educational Research Institute, Warsaw, 2015 | 10 | 2015 |
i Rękosiewicz, M.(2011). Odroczona dorosłość: fakt czy artefakt AI Brzezińska, R Kaczan, K Piotrowski Nauka 4, 67-107, 0 | 10 | |
Czas, plany, cele: perspektywa czasowa osób z ograniczeniami sprawności A Brzezińska, R Kaczan, L Rycielska Wydawnictwo Naukowe Scholar, 2010 | 9 | 2010 |