Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 5716 | 4834 |
h-indeks | 33 | 29 |
i10-indeks | 56 | 50 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko33 artykuły
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Uri WilenskyProfessor of Learning Sciences and Computer Science, Northwestern UniversityZweryfikowany adres z northwestern.edu
- Michael HornProfessor of Computer Science and Learning Sciences, Northwestern UniversityZweryfikowany adres z northwestern.edu
- Diana FranklinUniversity of ChicagoZweryfikowany adres z uchicago.edu
- Elham BeheshtiLead UX Researcher @ ETSZweryfikowany adres z u.northwestern.edu
- Kemi JonaUniversity of VirginiaZweryfikowany adres z virginia.edu
- Kai Two Feathers OrtonFellow in ResidenceZweryfikowany adres z anitab.org
- Merijke CoenraadDigital PromiseZweryfikowany adres z digitalpromise.org
- Jen PalmerUniversity of ChicagoZweryfikowany adres z uchicago.edu
- Jandelyn (Jan) PlaneUniversity of Maryland College Park & Ripon CollegeZweryfikowany adres z umd.edu
- Nathan HolbertTeachers College, Columbia UniversityZweryfikowany adres z tc.columbia.edu
- Corey BradyAssociate Professor, Mathematics Education and the Learning SciencesZweryfikowany adres z smu.edu
- Anthony PelliconeSenior Lecturer at the Falmouth University Games AcademyZweryfikowany adres z falmouth.ac.uk
- Michel CukierAssociate Professor, University of MarylandZweryfikowany adres z umd.edu
- Diane Jass KetelhutProfessor-Teaching and Learning, Policy and Leadership, University of MarylandZweryfikowany adres z umd.edu
- Patrick FrancisABB Corporate ResearchZweryfikowany adres z us.abb.com
- David ShepherdAssociate Professor, Louisiana State UniversityZweryfikowany adres z lsu.edu
- Yuhan (Jimmy) LinVEX RoboticsZweryfikowany adres z vex.com
- Heather KillenDoctoral Candidate, University of MarylandZweryfikowany adres z umd.edu
- Tovi GrossmanUniversity of TorontoZweryfikowany adres z dgp.toronto.edu
- Majeed KazemitabaarUniversity of TorontoZweryfikowany adres z cs.toronto.edu