Obserwuj
Elżbieta Wąsowicz-Zaborek
Elżbieta Wąsowicz-Zaborek
SGH Warsaw School of Economics
Zweryfikowany adres z sgh.waw.pl - Strona główna
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Kodeks Dobrych Praktyk systemu zarządzania i promocji turystyki w Polsce
PO Turystyczna
Warszawa, Poland: Polska Organizacja Turystyczna, 2009
92009
Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008-2015: dokument przyjęty przez Radę Polskiej Organizacji Turystycznej w dniu 16.10.2008
Polska Organizacja Turystyczna, 2008
5*2008
Jak zbudować markę regionu?
E Wąsowicz-Zaborek
Rynek Turystyczny 2, 28-30, 2007
52007
Produkt turystyczny i jego jakość
E Wąsowicz
Markowe produkty turystyczne pod red. A.Panasiuka, 2004
42004
Content analysis of hotel reviews as a quality management tool: Preliminary verification of the SERVQUAL scale
E Wąsowicz-Zaborek
Turyzm 33 (1), 29-40, 2023
32023
Antecedents of loyalty intentions among young adult tourists: a survey
E Wąsowicz-Zaborek
International Journal of Management and Economics 55 (4), 331-345, 2019
32019
Internet a zagraniczna ekspansja przedsiębiorstw
MK Witek-Hajduk, J Mazur, A Sznajder, B Targański, ...
Oficyna Wydawnicza SGH-Szkoła Główna Handlowa, 2019
32019
Influence of national culture on website characteristics in international business
E Wąsowicz-Zaborek
International Entrepreneurship Review 4 (3), 421, 2018
32018
Użyteczność krańcowa a lojalność wobec miejsca docelowego
E Wąsowicz-Zaborek
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 587-596, 2017
32017
Ramowy Program Rozwoju Turystyki w Dorzeczu Parsęty
L Butowski, E Wąsowicz
Związek Gmin Dorzecza Parsęty, 2004
32004
Innowacje i marketing we współczesnych organizacjach: wybrane zagadnienia
I Krawczyk-Sokołowska, A Pierścieniak, M Inków, R Lisowska, J Ropęga, ...
Oficyna Wydawnicza SGH, 2020
22020
Cultural determinants of social media use in world markets
E Wąsowicz-Zaborek
Folia Oeconomica Stetinensia 20 (2), 423-435, 2020
22020
Społeczno-demograficzne uwarunkowania lokalizacji stron internetowych przedsiębiorstw
MK Witek-Hajduk, E Wąsowicz-Zaborek
Studia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów, 131-147, 2018
22018
Mapping Research on User-Generated Content in the Service Sector—A Bibliometric Analysis
E Wąsowicz-Zaborek
Marketing of Scientific and Research Organizations 49 (3), 65-100, 2023
12023
Consumer choice determinants of online intermediary tourism platforms
E Wąsowicz-Zaborek
International Journal of Management and Economics 58 (2), 161-178, 2022
12022
Analiza treści generowanych przez użytkowników Internetu jako podstawa decyzji marketingowych w małym przedsiębiorstwie
E Wąsowicz-Zaborek
Innowacje i marketing we współczesnych organizacjach. Wybrane zagadnienia …, 2020
12020
TREŚCI GENEROWANE PRZEZ UŻYTKOWNIKÓW INTERNETU JAKO ŹRÓDŁO WIEDZY O WIZERUNKU MIEJSCA DOCELOWEGO PODRÓŻY NA PRZYKŁADZIE MIASTA KOŁOBRZEG
E Wąsowicz-Zaborek
Folia Turistica 53, 176-201, 2019
12019
Międzynarodowe internetowe platformy pośredniczące a umiędzynarodowienie polskich przedsiębiorstw branży turystycznej: motywy i strategie
E Wąsowicz-Zaborek
TURYSTYKA W NAUKACH SPOŁECZNYCH Nauki o zarządzaniu i jakości (cz. 2) 2, 115-136, 2020
2020
Zakres zastosowania Internetu w działaniach marketingowych gestorów polskich marek eskportowych na rynkach zagranicznych
A Sznajder, E Wąsowicz-Zaborek
Internet a zagraniczna ekspansja przedsiębiorstw pod red. Marzanna Witek …, 2019
2019
Czynniki społeczno-kulturowe i demograficzne a zastosowanie narzędzi internetowych w internacjonalizacji przedsiębiorstw
E Wąsowicz-Zaborek
Internet a zagraniczna ekspansja przedsiębiorstw pod red. Marzanna Witek …, 2019
2019
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20