Obserwuj
Małgorzata Molęda-Zdziech
Małgorzata Molęda-Zdziech
doktor socjologii Uniwersytet Warszawski, SGH, Collegium Civitas,
Zweryfikowany adres z sgh.waw.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Lobbing: sztuka skutecznego wywierania wpływu
K Jasiecki, M Molęda-Zdziech, U Kurczewska
Oficyna Ekonomiczna-Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych, 2006
1122006
Czas celebrytów. Mediatyzacja życia publicznego
M Molęda-Zdziech
Difin, 2013
1092013
Komunikowanie w perspektywie ekonomicznej i społecznej
M Molęda-Zdziech
Warszawa: Oficyna Wydawnicza Szkoły Głównej Handlowej, 2001
152001
Lobbing w Unii Europejskiej–zarys problematyki
U Kurczewska, M Molęda-Zdziech
Studia Europejskie 2, 49-71, 1999
151999
Socjologiczna problematyka komunikowania masowego
M Molęda-Zdziech
Media, komunikacja, biznes elektroniczny, red. B. Jung, 16-39, 2001
12*2001
Central and Eastern European cultural policies, media reform and development of media markets in the mid-ninties
B Jung, MZ Malgorzata
Leisure Studies 17, 69-93, 1998
101998
Immigration and integration policies in Poland: Institutional, political and social perspectives
M Molęda-Zdziech, M Pachocka, D Wach
Local integration of migrants policy: European experiences and challenges …, 2021
92021
Lobbing w Unii Europejskiej
K Urszula, MZ Małgorzata
Instytut Spraw Publicznych, Warszawa, 2002
9*2002
Integracja europejska: nowe bariery czy trwały kryzys?
K Żukrowska
Szkoła Główna Handlowa, 2006
82006
Lobbing. Sztuka skutecznego wywierania wpływu
J Krzysztof, MZ Małgorzata, K Urszula
Kraków, 2000
82000
Grupy interesu i lobbing. Polskie doświadczenia w unijnym kontekście.
(red.) K. Jasiecki
Wydawnictwo IFiS, 2012
62012
Spontaneous path-generating effects of deliberate institutional change in transition: interest groups and their role in secondary evolution of institutions
M Lissowska
Warsaw University. Paper presented at the 2003 annual EAEPE conference, 2003
62003
Rola mediów w kształtowaniu tożsamości współczesnego człowieka
M Molęda-Zdziech
Kwartalnik Kolegium Ekonomiczno-Społecznego „Studia i Prace” 24 (4), 159-176, 2015
32015
„Nowe nowe media” według Paula Levinsona–kreatywna nazwa czy innowacyjna koncepcja?
M Molęda‑Zdziech
redakcja naukowa Anna Zorska Małgorzata Molęda-Zdziech Bohdan Jung, 101, 2014
32014
Ewolucja modeli lobbingu-wpływ gospodarki opartej na informacjach i wiedzy
M Molęda-Zdziech
Kwartalnik Kolegium Ekonomiczno-Społecznego „Studia i Prace” 10 (2), 57-76, 2012
32012
Obecna nieobecność: aktorski bojkot telewizji i radia w stanie wojennym
M Molęda-Zdziech
Oficyna Naukowa, 1998
31998
Wspólnie można więcej
M Molęda-Zdziech
ACADEMIA-magazyn Polskiej Akademii Nauk, 54-55-54-55, 2018
22018
Mediatyzacja jako ujęcie teoretyczne dla opisu rzeczywistości społecznej
M Molęda-Zdziech
NOWE RZECZYWISTOŚCI SPOŁECZNE NOWE TEORIE SOCJOLOGICZNE, 48-64, 2012
22012
Od lobbingu klasycznego ku cyberlobbingowi
M Molęda-Zdziech
Grupy interesu i lobbing. Polskie doświadczenia w unijnym kontekście, IFiS …, 2011
22011
LOBBING W PRAKTYCE: DOŚWIADCZENIA POLSKIE
M Molęda-Zdziech
Zeszyty Naukowe Collegium Civitas 11 (wydanie 2 poszerzone, 2006), 2006
22006
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20