Obserwuj
Katarzyna Bachnik, PhD
Katarzyna Bachnik, PhD
Hult International Business School
Zweryfikowany adres z faculty.hult.edu
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Innovations within knowledge management
R Nowacki, K Bachnik
Journal of Business Research 69 (5), 1577-1581, 2016
1922016
Student evaluation of online learning during the COVID-19 pandemic
T Szopiński, K Bachnik
Technological forecasting and social change 174, 121203, 2022
1412022
How to build consumer trust: Socially responsible or controversial advertising
K Bachnik, R Nowacki
Sustainability 10 (7), 2173, 2018
462018
Sustainable consumption through the sharing economy
K Bachnik
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego We Wrocławiu, 35-44, 2016
282016
Determinants of assessing the quality of advertising services - The perspective of enterprises active and inactive in advertising
K Bachnik, R Nowacki, S T.S.
Journal of Business Research 88, 474-480, 2018
272018
Potencjał biznesowy mediów społecznościowych: diagnoza, metody, komunikacja
K Bachnik, J Szumniak-Samolej
Wydawnictwo Poltext, 2015
242015
Social initiatives in food consumption and distribution as part of sustainable consumption and sharing economy
K Bachnik, J Szumniak-Samolej
202018
Skandynawskie uwarunkowania kulturowe w procesach zarządzania
K Bachnik
CeDeWu Wydawnictwa Fachowe, 2010
192010
Innowacyjność jako jeden z kluczowych elementów polityki Unii Europejskiej,[w:] Innowacyjność w teorii i praktyce, red
K Bachnik
M. Strużycki, Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa, 2006
152006
Innowacyjność jako jeden z kluczowych elementów polityki Unii Europejskiej,[w:] Innowacyjność w teorii i praktyce, red
K Bachnik
M. Strużycki, Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa, 2006
152006
Zasobowe uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw w Polsce
A Skowronek-Mielczarek
CeDEWu, Warszawa, 50-57, 2013
102013
Wybrane trendy w zarządzaniu w dobie kryzysu
K Bachnik
Studia i Prace Kolegium Zarządzania, 15, 2010
92010
Collaborative spaces: At the intersection of design and management
K Bachnik, I Moll, J Montaña
Journal of Enterprising Communities: People and Places in the Global Economy …, 2022
82022
Shared value in practice: TOMS business model
K Bachnik, J Szumniak-Samolej
Chinese Business Review 12 (9), 2013
82013
Audyt marketingowy w małych i średnich przedsiębiorstwach
K Bachnik, A Skowronek-Mielczarek
Audyt biznesowy w działalności małych i średnich przedsiębiorstw. Warszawa …, 2018
62018
Innowacyjność jako jeden z kluczowych elementów polityki UE,[w:] Strużycki M.(red.)
K Bachnik
Innowacyjność w teorii i praktyce, SGH, Warszawa 9, 30, 2006
62006
Integrating corporate social challenge, learning and innovation in business education
K Bachnik, T Misiaszek, E Day-Duro
Journal of Business Research 159, 113700, 2023
52023
Corporate social responsibility and sustainability: From values to impact
K Bachnik, M Kaźmierczak, M Rojek-Nowosielska, M Stefańska, ...
Routledge, 2022
52022
Cross-channel information search and patterns of consumer electronics purchasing
TS Szopiński, K Bachnik, R Nowacki
Economic research-Ekonomska istraživanja 33 (1), 2806-2824, 2020
52020
CSR w praktyce polskich przedsiębiorstw: korzyści i bariery
K Bachnik
Handel wewnętrzny 368 (3/2), 202-213, 2017
52017
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20