Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 5807 | 2776 |
h-indeks | 31 | 20 |
i10-indeks | 49 | 37 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko38 artykułów
2 artykuły
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Carlo PerrottaFaculty of Education, University of MelbourneZweryfikowany adres z unimelb.edu.au
- Donatella PersicoIstituto per le Tecnologie Didattiche, Consiglio Nazionale ricercheZweryfikowany adres z itd.cnr.it
- Jeffrey EarpIstituto per le Tecnologie Didattiche, CNRZweryfikowany adres z itd.cnr.it
- Marcello PassarelliNational Research Council of ItalyZweryfikowany adres z edu.unige.it
- Francesca Maria DagninoResearcher at the Institute for Educational Technology (ITD-CNR)Zweryfikowany adres z itd.cnr.it
- Flavio ManganelloResearcher, ITD-CNRZweryfikowany adres z itd.cnr.it
- Francesca PozziResearcher, Istituto Tecnologie Didattiche (ITD) - Consiglio Nazionale delle Ricerche (CNR)Zweryfikowany adres z itd.cnr.it
- Guy MerchantProfessor of Literacy in EducationZweryfikowany adres z shu.ac.uk
Obserwuj
Chris Bailey
Lecturer in Education Studies, Sheffield Hallam University
Zweryfikowany adres z shu.ac.uk - Strona główna