Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 1719 | 1262 |
h-indeks | 12 | 12 |
i10-indeks | 13 | 12 |
Współautorzy
- Thorsten Hennig-ThurauUniversity of MuensterZweryfikowany adres z wiwi.uni-muenster.de
- Prof. Dr. Martin Paul FritzeZeppelin UniversityZweryfikowany adres z zu.de
- Andreas B. EisingerichProfessor of Marketing, Imperial College Business School, Imperial College LondonZweryfikowany adres z imperial.ac.uk
- Caroline WiertzBayes Business School (formerly Cass), City, University of LondonZweryfikowany adres z city.ac.uk
- Martin BenkensteinProfessor for Service Management, University of RostockZweryfikowany adres z uni-rostock.de
- Michael PaulProfessor of Marketing, University of AugsburgZweryfikowany adres z wiwi.uni-augsburg.de
- Alexa BurmesterKühne Logistics UniversityZweryfikowany adres z the-klu.org
- Alexander EdelingAssociate Professor of Marketing, KU LeuvenZweryfikowany adres z kuleuven.be
- Michel ClementProfessor für Marketing und MedienmanagementZweryfikowany adres z uni-hamburg.de
- Prof. Dr. Reinhard E. KunzBauhaus-Universität Weimar, Chair of Innovation Management and MediaZweryfikowany adres z uni-weimar.de
- Vincent MitchellProfessor of Marketing, The University of Sydney Business SchoolZweryfikowany adres z sydney.edu.au
- Stephanie FeiereisenAssociate Professor of Marketing, Montpellier Business SchoolZweryfikowany adres z montpellier-bs.com
Obserwuj