Obserwuj
Marta Joanna Ziolkowska
Marta Joanna Ziolkowska
SGH Warsaw School of Economics
Zweryfikowany adres z sgh.waw.pl - Strona główna
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Digital Transformation and Marketing Activities in Small and Medium-Sized Enterprises
M Ziółkowska
Sustainability 13 (2512), 2021
103*2021
Franczyza nowoczesny model rozwoju biznesu
M Ziółkowska
CeDeWu, ISBN 978-83-7556-220-0, 2010
59*2010
Social networking from a social capital perspective: a cross-cultural analysis
A Krishen, M Leenders, S Muthaly, M Ziolkowska, M LaTour
European Journal of Marketing, 2018
372018
Nowoczesne modele współpracy przedsiębiorstw
A Rundo, MJ Ziółkowska
CeDeWu, 2013
222013
Relational Resources Management as Source of Company`s Innovativeness and Competitive Advantage
M Ziółkowska
Journal of Economics, Business and Management vol. 2, no. 3, 202-208, 2014
192014
Success Factors and Benefits of Social Franchising as a Form of Entrepreneurship
M Ziółkowska
Research Reports by Faculty of Management, 37-47, 2017
112017
Innovation in Franchising Systems—Stories of Poland and Croatia
M Ziółkowska, A Erceg
David Publishing Company 5, 232-242, 2016
102016
Franczyza jako strategia wzrostu wartości przedsiębiorstwa
M Ziółkowska
Zeszyty Naukowe nr 685, Fiananse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia 46, 305-316, 2011
102011
Digital transformation and marketing activities in small and medium-sized enterprises. Sustainability, 13 (5), 2512
MJ Ziółkowska
82021
Innovativeness determinants of network organisations in the knowledge economy
B Bojewska, A Skowronek-Mielczarek, A Sopińska, M Ziółkowska, ...
Warsaw School of Economics Press, 2014
62014
Social enterprise scaling up strategy – franchise development
M Ziółkowska
Research Reports by Faculty of Management, University of Warsaw 1, 95-104, 2018
32018
Innovations in resources management of enterprises
A Skowronek-Mielczarek, Z Leszczyński, B Bojewska, K Bachnik, ...
Warsaw School of Economics, 2013
32013
Co-creation of Value in Sustainable Marketing in SMEs, in: Entrepreneurship, economic development and public policy – in search of synergies
M Ziółkowska
Entrepreneurship, economic development and public policy : in search of …, 2019
2*2019
Operacjonalizacja modelu biznesu w przemysłach kreatywnych – wstępne wyniki badań
R Kasprzak, A Tomaszewski, M Ziółkowska
Zarządzanie strategiczne w dobie cyfrowej gospodarki sieciowej, 351-364, 2020
12020
Determinants of choosing a business model in small and medium-sized enterprises
M Ziolkowska
Journal of Management and Financial Sciences 34, 2018
12018
Tendencje rozwojowe powiązań franczyzowych w Polsce - perspektywa 25 lat
M Ziółkowska
XXV lat w naukach ekonomicznych. Dokonania, wyzwania, perspektywy, 557-568, 2018
12018
Przemiany i struktura rynku franczyzy w Polsce
M Ziółkowska
STUDIA I PRACE KOLEGIUM ZARZĄDZANIA SGH 106, 97-113, 2011
12011
Przewidywane tendencje rozwoju powiązań franczyzowych w świecie
M Ziółkowska-Berman
STUDIA I PRACE KOLEGIUM ZARZĄDZANIA SGH 93, 57-69, 2009
12009
Differentiation of responsible management practices by companies’ attributes
RK M. Ziółkowska
Responsible Management and Sustainable Consumption: Creating a Consumer and …, 2024
2024
Differentiation between responsible management practices according to company attributes
R Kasprzak, M Ziółkowska
Responsible Management and Sustainable Consumption, 229-244, 2023
2023
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20