Marta Joanna Ziolkowska
Marta Joanna Ziolkowska
SGH Warsaw School of Economics
Zweryfikowany adres z sgh.waw.pl - Strona główna
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Franczyza nowoczesny model rozwoju biznesu
M Ziółkowska
CeDeWu, ISBN 978-83-7556-220-0, 2010
47*2010
Nowoczesne modele współpracy przedsiębiorstw
A Rundo, MJ Ziółkowska
CeDeWu, 2013
222013
Relational Resources Management as Source of Company`s Innovativeness and Competitive Advantage
M Ziółkowska
Journal of Economics, Business and Management vol. 2, no. 3, 202-208, 2014
142014
Social networking from a social capital perspective: a cross-cultural analysis
A Krishen, M Leenders, S Muthaly, M Ziolkowska, M LaTour
European Journal of Marketing, 2018
102018
Innovativeness determinants of network organisations in the knowledge economy
B Bojewska, A Skowronek-Mielczarek, A Sopińska, M Ziółkowska, ...
Warsaw School of Economics Press, 2014
72014
Innovation in Franchising Systems—Stories of Poland and Croatia
M Ziółkowska, A Erceg
David Publishing Company 5, 232-242, 2016
52016
Przestrzeń do dialogu: Praktyczny podręcznik o tym, jak prowadzić partycypację społeczną w planowaniu przestrzennym
D Szlenk-Dziubek, M Miśkowiec, A Dobosz-Mucha, E Goras, ...
Warszawa: Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju. Departament Polityki Przestrzennej, 2018
32018
Franczyza jako strategia wzrostu wartości przedsiębiorstwa
M Ziółkowska
Zeszyty Naukowe nr 685, Fiananse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia 46, 305-316, 2011
32011
Success Factors and Benefits of Social Franchising as a Form of Entrepreneurship
M Ziółkowska
Research Reports by Faculty of Management, 37-47, 2017
22017
Determinants of choosing a business model in small and medium-sized enterprises
M Ziolkowska
Journal of Management and Financial Sciences 34, 2018
12018
Innovations in resources management of enterprises
A Skowronek-Mielczarek, Z Leszczyński, B Bojewska, K Bachnik, ...
Warsaw School of Economics, 2013
12013
Przemiany i struktura rynku franczyzy w Polsce
M Ziółkowska
STUDIA I PRACE KOLEGIUM ZARZĄDZANIA SGH 106, 97-113, 2011
12011
Przewidywane tendencje rozwoju powiązań franczyzowych w świecie
M Ziółkowska-Berman
STUDIA I PRACE KOLEGIUM ZARZĄDZANIA SGH 93, 57-69, 2009
12009
Digital Transformation and Marketing Activities in Small and Medium-Sized Enterprises. Sustainability 2021, 13, 2512
MJ Ziółkowska
s Note: MDPI stays neutral with regard to jurisdictional claims in published …, 2021
2021
Digital Transformation and Marketing Activities in Small and Medium-Sized Enterprises
MJ Ziółkowska
Sustainability 13 (5), 2512, 2021
2021
Operacjonalizacja modelu biznesu w przemysłach kreatywnych – wstępne wyniki badań
R Kasprzak, A Tomaszewski, M Ziółkowska
Zarządzanie strategiczne w dobie cyfrowej gospodarki sieciowej, 351-364, 2020
2020
Model biznesu w małym i średnim przedsiębiorstwie – narzędzia analizy i audytu
M Ziółkowska
Narzędzia biznesu w małych i średnich przedsiębiorstwach, 185-216, 2019
2019
Co-creation of Value in Sustainable Marketing in SMEs, in: Entrepreneurship, economic development and public policy – in search of synergies
M Ziółkowska
Entrepreneurship, economic development and public policy : in search of …, 2019
2019
Franchising as a Hybrid Organizational Form: Answers to Sales and Distribution Growth
A Erceg, M Ziolkowska
Hybridization in Network Management, 117-136, 2019
2019
Audyt modeli biznesu w małych i średnich przedsiębiorstwach
M Ziółkowska
Audyt modeli biznesu w działalności małych i średnich przedsiebiorstw, 171-202, 2018
2018
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20