Gender w podręcznikach Projekt badawczy. Raport TOM II I Chmura-Rutkowska, M Buchnat, A Kobylińska, B Michalska, E Krystek, ... Fundacja Feminoteka, 2016 | 40 | 2016 |
The analysis of discursive constructions of national identity in Polish literature textbooks M Popow IARTEM e-Journal 6 (2), 1-19, 2014 | 14 | 2014 |
Kategoria narodu w dyskursie edukacyjnym. Analiza procesów konstruowania tożsamości w podręcznikach szkolnych M Popow Wydawnictwo Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, 2015 | 13 | 2015 |
Postcolonial Central Europe. Between domination and subordination.The example of Poland M Popow KULT (Journal for Nordic postcolonial studies at Roskilde University …, 2015 | 12 | 2015 |
Kategoria narodu w dyskursie edukacyjnym M Popow Analiza procesów konstruowania tożsamości w podręcznikach szkolnych, 2015 | 10 | 2015 |
Educational struggles and citizenship education. The case of Poland M Popow, I Sáez-Rosenkranz Journal for Critical Education Policy Studies 14 (3), 2016 | 7 | 2016 |
Globalna Północ i Globalne Południe w dyskursie edukacyjnym. Krytyczna analiza treści podręczników szkolnych M Popow Studia Edukacyjne 35, 251-272, 2015 | 7 | 2015 |
Dyskurs obywatelstwa w podręcznikach do kształcenia literaturowego w gimnazjum. Krytyczna analiza dyskursu M Popow Kultura-Społeczeństwo-Edukacja, 151-172, 2012 | 7 | 2012 |
Polska jako miejsce studiowania w doświadczeniach studentów zagranicznych M Popow Forum Oświatowe 27 (1 (53)), 83–101-83–101, 2015 | 6 | 2015 |
Oblicza biedy we współczesnej Polsce M Popow, P Kowzan, M Zielińska, M Prusinowska, C Małgorzata | 6 | 2011 |
The meanings of learning as described by polish migrant bloggers M Popow Australian Journal of Adult Learning 56 (3), 331-352, 2016 | 5 | 2016 |
Między kolonizacją a dekolonizacją-zadania szkoły po transformacji ustrojowej w świetle założeń pedagogiki postkolonialnej M Popow Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2010 | 4 | 2010 |
Poland - A new reality, Old problems M Popow, M Dębski, A Nowak European Social Watch Report, 70-72, 2010 | 4* | 2010 |
Międzykulturowe uczenie się w doświadczeniu polskich nauczycieli po wybuchu wojny w Ukrainie w 2022 r. M Popow Teraźniejszość–Człowiek–Edukacja 25 (2 (94), 65-87, 2023 | 2 | 2023 |
Currículum, requerimientos institucionales y libros de texto en educación básica en Chile I Sáez-Rosenkranz, M Popow Didacticae: Revista de Investigación en Didácticas Específicas, 42-59, 2018 | 2 | 2018 |
Uczenie się w przestrzeniach transnarodowych. Rekonstrukcja znaczeń nadawanych uczeniu się przez studentów zagranicznych w Polsce M Popow INSTED: Interdisciplinary Studies in Education & Society 20 (1 (77)), 77-92, 2017 | 2 | 2017 |
Organizacje pozarządowe, miasta i zmiana społeczna M Popow Studia Pedagogiczne 69, 173-187, 2016 | 2 | 2016 |
Gdański Archipelag Kultury–w stronę społecznego domu kultury M Popow | 2 | 2014 |
Wizerunek męskości w podręcznikach języka polskiego w gimnazjum. Odczytanie postkolonialne M Popow Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja, 73-93, 2014 | 2 | 2014 |
Negocjowanie ze strukturami przemocy M Popow Praktyka teoretyczna, 287-296, 2013 | 2 | 2013 |