Follow
Paweł Mielcarek
Paweł Mielcarek
dr hab. prof. UEP, Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania, Uniwersytet Ekonomiczny w Ponzaniu
Verified email at ue.poznan.pl - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Business model innovation based on new technologies and its influence on a company’s competitive advantage
A Dymitrowski, P Mielcarek
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research 16 (6), 2110 …, 2021
452021
Metoda case study w rozwoju teorii naukowych
P Mielcarek
Organizacja i Kierowanie 1 (161), 105-117, 2014
242014
Marketing międzynarodowy
K Fonfara, B Deszczyński, A Dymitrowski, Ł Małys, P Mielcarek, ...
Współczesne trendy i praktyka (International marketing. Modern trends and …, 2014
162014
Global economic crisis of 2020 and a new paradigm of countercyclical management
A Poruchnyk, A Kolot, P Mielcarek, Y Stoliarchuk, D Ilnytskyy
LLC “Consulting Publishing Company “Business Perspectives”, 2021
142021
The strategic renewal process–the challenge of creating and capturing value
P Mielcarek
Nauki o Zarzadzaniu 23 (4), 28-34, 2018
132018
Developing of innovation process in open innovation model–an IT case study
P Mielcarek
Przegląd Organizacji 2, 33-41, 2015
132015
Procesy zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwach przemysłowych
P Mielcarek
Difin SA, 2016
122016
Business model innovation based on new technologies–is it resources driven and dependent?
P Mielcarek, A Dymitrowski
European Business Review 34 (5), 729-748, 2022
82022
Positive and negative effects of a company’s relationships in the internationalization process
M Ratajczak-Mrozek, P Mielcarek
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2017
72017
Nieciągłości w procesie zarządzania szansami sprzedaży w branży motoryzacyjnej
B Deszczyński, P Mielcarek
Marketing i Rynek 2 (22), 2015
72015
Doskonalenie procesów odnowy strategicznej i innowacji przedsiębiorstw, PWN, Warszawa
P Mielcarek
6*2019
Ekosystem innowacji w świetle paradygmatu otwartej innowacji
P Mielcarek
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 122-130, 2016
62016
The online/offline gap in lead management process
B Deszczyński, P Mielcarek
Przegląd Organizacji 8, 42-49, 2014
62014
The Insight into Relationship Strength from a Domestic and International Perspective–When a Relationship is “an Important Relationship”
M Ratajczak-Mrozek, P Mielcarek, M Herbeć, F Nowacki
30th Annual Industrial Marketing and Purchasing Group Conference" Coping …, 2014
62014
Luka innowacyjności polskiej gospodarki względem Unii Europejskiej
P Mielcarek
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Finanse, Rynki Finansowe …, 2013
62013
Modele realizacji działalności innowacyjnej przedsiębiorstwa
S Cyfert, P Mielcarek
Przegląd Organizacji, 20-23, 2011
52011
Strategic coherence and process maturity in the context of company ambidextrousness
P Mielcarek
Wydawnictwo CH Beck, 2021
42021
Kształtowanie spójności strategicznej i dojrzałości procesowej przedsiębiorstwa
P Mielcarek
4*2020
PROCESSES MATURITY OF AN ORGANIZATION–CONCEPT AND IMPLEMENTATION
P Mielcarek
BUSINESS AND NON-PROFIT ORGANIZATIONS FACING INCREASED COMPETITION AND …, 2018
42018
Innovation business model based on new technologies and company relationships
A Dymitrowski, P Mielcarek
Journal of the Knowledge Economy, 1-20, 2023
32023
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20