Follow
Marcin Gąsior
Marcin Gąsior
Verified email at pollub.pl
Title
Cited by
Cited by
Year
Motywacja pracownika a satysfakcja i lojalność klienta
M Gąsior, Ł Skowron
Difin SA, 2017
202017
Health risks and country sustainability: The impact of the COVID-19 pandemic with determining cause-and-effect relationships and their transformations
N Letunovska, M Kashcha, O Dluhopolskyi, S Lyeonov, N Artyukhova, ...
Sustainability 15 (1), 222, 2022
92022
The impact of a time gap on the process of building a sustainable relationship between employee and customer satisfaction
L Skowron, M Gąsior, M Sak-Skowron
Sustainability 12 (18), 7446, 2020
92020
Konsument i dystrybucja na rynku IT
M Gąsior, S Skowron
Politechnika Lubelska, 2013
72013
Environmental Attitudes and Willingness to Purchase Online—Classification Approach
M Gąsior
Sustainability 13 (15), 8592, 2021
62021
Źródła postrzeganego ryzyka a skłonność konsumentów do zakupów on-line w świetle wyników badań własnych
A Bejm, M Gąsior
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2014
62014
A multidimensional structure of shopping centre visit objectives-an european consumers’ perspective
M Gasior, L Skowron
international Journal of business, economics and management 1 (10), 305-315, 2014
62014
Interconnection between the Dynamic of Growing Renewable Energy Production and the Level of CO2 Emissions: A Multistage Approach for Modeling
Ł Skowron, O Chygryn, M Gąsior, V Koibichuk, S Lyeonov, S Drozd, ...
Sustainability 15 (12), 9473, 2023
42023
Satysfakcja klienta w ujęciu nieliniowym
M Gąsior
Wydawnictwo Politechniki Lubelskiej, 2019
42019
Wpływ wzorców korzystania z mediów społecznościowych w grupie młodych konsumentów na zaangażowanie w komunikację marketingową przedsiębiorstwa
M Gąsior
Marketing i Rynek 11, 369-372, 2014
42014
Czynniki wpływające na wybór przez konsumenta miejsca dokonania zakupu produktów rynku IT
M Gąsior
Marketing i Zarządzanie, 41-52, 2012
42012
The importance of employees’ competencies: A comparison between educational and business perspective
M Gąsior, L Skowron, M Sak-Skowron
University of Piraeus. International Strategic Management Association, 2021
32021
Wzorce korzystania z mediów społecznościowych a zaangażowanie młodych konsumentów w komunikację marketingową przedsiębiorstwa–analiza zmian w latach 2013-2015
M Gąsior
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 171-182, 2016
32016
Wpływ liczebności próby i metody zastępowania braków odpowiedzi na miary dopasowania oraz wyniki modelowania ścieżkowego
Ł Skowron, M Gąsior
Econometrics. Ekonometria. Advances in Applied Data Analytics, 42-53, 2016
32016
Stosunek konsumentów do transakcji zawieranych przez Internet–ujęcie segmentacyjne
M Gąsior
Marketing i Zarządzanie, 159-170, 2013
32013
Wybrane preferencje związane z zakupami w centrach handlowych a satysfakcja klienta
M Gąsior
Marketing i Zarządzanie 48 (2), 289-300, 2017
22017
Methods for imputation of missing values and their influence on the results of segmentation research
M Gąsior, Ł Skowron
Econometrics. Ekonometria. Advances in Applied Data Analytics, 61-71, 2016
22016
Obszary ryzyka postrzeganego przy transakcjach w środowisku wirtualnym
M Gąsior
Marketing i Zarządzanie 44 (3), 11-22, 2016
22016
Szanse i bariery współpracy gospodarczej przygranicznych regionów Polski i Ukrainy z perspektywy wybranych instytucji dialogu społecznego
S Skowron, Ł Skowron, M Gąsior
Studia i Prace WNEiZ US 43, 279-292, 2016
22016
The impact of the different payment options on the medical services clients’ satisfaction building process
Ł Skowron, M Gąsior, M Sak-Skowron
AIP Conference Proceedings 1635 (1), 918-925, 2014
22014
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20